3
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال

تیروژ انتقام شکست آبادان را از نفت گرفت

  • کد خبر : 88704
  • 14 بهمن 1401 - 15:08
تیروژ انتقام شکست آبادان را از نفت گرفت
در دیداری حساس از هفته پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان، امروز در سنندج تیم تیروژ حیات کردستان برابر پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و در جدال تیم های بالای جدولی، تیم تیروژ حیات کردستان در زمین خود از سد پالایش نفت آبادان گذشت.

در این بازی در سنندج، شاگردان سروه ضرغامیان توانستند 66 بر 46 میهمان خود پالایش نفت آبادان را شکست دهند و انتقام شکست بازی رفت در آبادان را بگیرند.

تیروژ در این بازی ، شروع موفقی داشت و برتری 19 بر 10 در کوارتر اول و 15 بر 8 در کوارتر دوم و برد 34 بر 18 در نیمه نخست بخش اعظم برد نهایی تیروژ را نهایی کرد.

تیروژ در کوارتر سوم با برتری 20 بر 13 اختلاف را باز هم بیشتر کرد و کوارتر چهارم نیز 15 بر 12 به سود آبادان پایان یافت اما سودی برای نفت آبادان در بر نداشت.

اوجوما لوچوندو بازیکن خارجی و تازه وارد تیروژ در این بازی تمام 40 دقیقه را در میدان حضور داشت و با 16 امتیاز و 14 ریباند به انضمام 3 توپ ربایی و 2 بلاک شات، دبل دبل کرد.

تیلر دیر دیگر خارجی تیروژ کردستان با 20 امتیاز و کاپیتان پریسا کرمی با 18 امتیاز عملکرد دلپذیری در این بازی داشتند. زینب غفاری هم 12 امتیاز کسب کرد.

در تیم پالایش نفت آبادان، سحر نجفی 10، شیدا شجاعی 9 و الناز سیاهی 8 امتیاز کسب کردند. سهم سارا حسنینی و آناهیس خداوردیان نیز 6 امتیاز برای آبادان بود.

بدین ترتیب تیروژ حیات کردستان با 31 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت و پالایش نفت آبادان با همین امتیاز، سوم شد تا هر دو تیم امید خود را در پلی آف دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.