8
هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی نیکان بر ذوب آهن با زهرا عباس نژاد و رفقا

  • کد خبر : 88720
  • 14 بهمن 1401 - 18:22
پیروزی نیکان بر ذوب آهن با زهرا عباس نژاد و رفقا
نیکان با پیروزی بر ذوب آهن، پایان دلپذیری در دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان داشت. زهرا عباس نژاد چهره پرفروغی در مسابقه امروز بود.

به گزارش افرا ورزش، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و تیم نیکان تهران در خانه در مصاف با ذوب آهن اصفهان 62 بر 56 پیروز شد.

جوانان نیکان که تیم دوست داشتنی این فصل لیگ برتر زنان بوده اند امروز توانستند با برتری بر حریف اصفهانی، رتبه ششم را در پایان دور گروهی کسب کنند.

در بازی امروز نیکان در کوارتر اول 12 بر 17 شکست خورد و با برد 20 بر 17 در کوارتر دوم اختلاف را کم کرد و در نیمه اول، 32 بر 34 بازنده به رختکن رفت.

کوارتر سوم متعلق به میزبان بود و نیکان 18 بر 10 در این کوارتر برنده شد تا با برتری 50 بر 44 قدم به آخرین کوارتر مسابقه بگذارد.

در این کوارتر دو تیم رقابت نزدیکی داشتند اما تلاش ذوب آهن برای بازگشت بی‌نتیجه بود و تساوی 12 بر 12 در این کوارتر رأی به برتری نهایی نیکان داد.

شمیم نوری، دختر جوان و گیلانی بسکتبال ایران امروز با 14 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد گرچه پرتاب‌های سه امتیازی به او روی خوش نشان نداد.

زهرا عباس نژاد چهره پرفروغ بازی بود که برای نیکان 12 امتیاز و 11 پاس منجر به گل ثبت کرد و آمار 8 توپ ربایی او فوق‌العاده بود. او 6 ریباند نیز داشت.

فرناز خدامرادی و نیلوفر حاجی پور، دیگر جوانان آینده دار بسکتبال ایران هر کدام با 11 امتیاز در برد مهم امروز نیکان سهم داشتند.

در ترکیب ذوب آهن و برای تیم کاپیتان مژگان خدادادی بزرگ، الهام رنجبر با 16 و پریسا رهنما با 11 امتیاز عملکرد بهتری داشتند.

بدین ترتیب تیم نیکان با هدایت زهرا اسلام زاده با کسب رتبه ششم جدول، در مرحله حذفی حریف تیم رده سومی شهرداری گرگان شد که با جذب دو بازیکن خارجی، تقویت شده است.

تیم ذوب آهن نیز با این شکست با 11 برد از 18 بازی دور گروهی و 29 امتیاز، پنجم شد و در پلی آف تیم رده چهارمی تیروژ کردستان را در پیش خواهد داشت که این تیم نیز 2 بازیکن خارجی جذب کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.