6
گفتگو با سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن

طائرپور: جذب بازیکن خارجی؟ به بازیکنان تیمم ایمان دارم

  • کد خبر : 88723
  • 14 بهمن 1401 - 18:53
طائرپور: جذب بازیکن خارجی؟ به بازیکنان تیمم ایمان دارم
فریناز طائرپور سرمربی تیم گروه بهمن، اظهار کرد که تیمش می‌تواند این فصل، بدون جذب بازیکن خارجی قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش “افرا ورزش” دور گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز به پایان رسید و تیم گروه بهمن تهران با ۳۴ امتیاز صدرنشین شد. این موفقیت، حاصل ۱۸ برد در ۱۸ مسابقه این فصل بوده است.

فریناز طائرپور سرمربی بهمن در گفتگو با افرا ورزش در این خصوص گفت: عملکرد خوبی تا پایان دور گروهی مسابقات داشتیم. برنامه‌ریزی خوب و آمادگی پیش‌فصل تأثیر زیادی در روند مثبت ما داشت و ۱۸ بازی، بدون شکست اتفاقی نیست.

او ادامه داد: رقبای ما، شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان، هریک، دو بازیکن خارجی جذب کردند که قدرت آن‌ها را به‌طور چشمگیری افزایش داده است اما این به معنای هراس ما نیست.

سرمربی بهمن همچنین افزود: ما با شهرداری گرگان بازی کرده‌ایم اما مقابل تیمی که ۲ بازیکن جدید خارجی دارد. مصاف با آن‌ها در آینده می‌تواند شناخت کامل‌تری از وضعیت به ما دهد اما در هر صورت، ما آماده هر چالشی هستیم.

طائرپور در مورد احتمال استخدام بازیکن جدید گفت: احتمال جذب بازیکن خارجی وجود دارد، ولی به طور قطعی نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد. باید شرایط را بررسی کنیم و سپس تصمیم بگیریم. ممکن است با همین ترکیب کار را ادامه دهیم.

مربی باسابقه بسکتبال ایران با تاکید بر این که بر توان نفرات تیمش ایمان دارد گفت: جذب بازیکن خارجی یا جذب نکردن آن، تاثیری در برنامه ما ندارد. ما با داشته‌های کنونی هم می‌توانیم قهرمان بی‌شکست لیگ باشیم.

او در پایان گفت: مسیر ما برای قهرمانی پیچیده است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اهل قول دادن نیستیم اما به عقیده من اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای پیش نیاید، شانس بالایی برای کسب قهرمانی داریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.