3
پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی گروه بهمن با درخشش امیدیان و وکیلی

  • کد خبر : 88901
  • 21 بهمن 1401 - 15:27
پیروزی گروه بهمن با درخشش امیدیان و وکیلی
در آغاز پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان، گروه بهمن با پیروزی برابر گاز تهران ضمن ادامه روند شکست ناپذیری در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار گرفت.

به گزارش افراورزش، مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان امروز آغاز شد و گروه بهمن توانست نخستین دیدارش برابر گاز تهران را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گروه بهمن در این بازی با نتایج ۱۹ بر ۱۸ در کوارتر اول، ۱۹ بر ۷ در کوارتر دوم، ۲۳ بر ۱۰ در کوارتر سوم و ۲۶ بر ۱۱ در کوارتر چهارم نتیجه بازی را به سود خود رقم زد.

در پایان گروه بهمن با نتیجه ۸۶ بر ۴۶  توانست گاز تهران را شکست دهد و گامی مهم برای صعود به نیمه نهایی بردارد.

شاگردان فریناز طائرپور با ادامه روند شکست ناپذیری خود در این فصل، جدی ترین گزینه قهرمانی به شمار می‌روند.

دلارام وکیلی، کاپیتان گروه بهمن، امروز در زمین درخشید. او در این بازی ۲۵ دقیقه در زمین حضور داشت و در همین مدت توانست ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ پاس گل و ۲ توپ ربایی داشته باشد.

گلشید امیدیان نیز آمار درخشانی از خود به جا گذاشت. با ۲۲ دقیقه حضور در بازی، ۱۴ امتیاز و ۱۵ ریباند دبل دبل کرد و نقش مهمی در پیروزی شاگردان طائرپور داشت.

در سوی دیگر، فاطمه سادات فاطمی در گاز تهران خوش درخشید. در ۳۱ دقیقه حضور در زمین، توانست ۸ امتیاز کسب کند؛ نیمی از اقدامات او برای پرتاب دو امتیازی موفقیت آمیز بود و با ۱۵ ریباند و یک پاس گل، به کار خود در این بازی پایان داد.

دو تیم گروه بهمن و گاز روز سه‌شنبه 25 بهمن بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت؛ هر تیم برای صعود به چهارتیم برتر لیگ برتر بسکتبال زنان به دو پیروزی از سه دیدار نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.