4
پلی آف لیگ برتر بسکتبال زنان

خوشبختی آبادانی‌ها در اور تایم برابر نیکان

  • کد خبر : 88917
  • 21 بهمن 1401 - 17:50
خوشبختی آبادانی‌ها در اور تایم برابر نیکان
در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان، تیم پالایش نفت آبادان توانست در جدالی نزدیک و تماشایی از سد نیکان تهران بگذرد.

به گزارش افرا ورزش، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان برگزار شد و در ددیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و نیکان تهران در آبادان ، برتری در اورتایم با میزبان بود.

در این بازی تیم پالایش نفت آبادان توانست در یک بازی خانگی  با اختلافی نزدیک و تنها با اختلاف 3 پوئن با نتیجه 66 بر 63 پیروز شود.

مسابقه امروز، برای هر دو تیم چالش برانگیز بود؛ اما در نهایت تیم پالایش نفت با پیروزی بر نیکان توانست برنده وقت اضافه این رقابت نفس گیر باشد و امید به صعود را  پر رنگ کند.

در بسیاری از زمان‌های بازی، امتیازات دو تیم با هم برابر بود و دو تیم پا به پای هم پیش می‌رفتند. این موضوع سبب شد تا بازی در پایان چهار کوارتر با نتیجه مساوی به پایان برسد و ادامه بازی در وقت‌های اضافه از سر گرفته شود.

در نهایت در این رقابت جذاب،  پالایش نفت آبادان توانست 66 امتیاز را به دست بیاورد و تنها با اختلاف 3 امتیاز در رقابتی نزدیک بازی را با برد به پایان برساند و با روحیه بهتر در اندیشه بازی برگشت باشد.

لیگ برتر بسکتبال زنان

نیکان تهران که امسال تحسین اهالی بسکتبال را با نمایش‌های خوبش در طول فصل به همراه داشته است، بار دیگر نمایشی جذاب را ارائه کرد.

زهرا اسلام زاده و شاگردان جوانش، پالایش نفت را تا لبه پرتگاه برد اما حریف تجربه آبادانی‌ها نشد.

الناز سیاهی، مهره ارزشمند پالایش نفت آبادان در این بازی در 36 دقیقه حضور در زمین، توانست 13 امتیاز را کسب کند و دبل دبل کند.

همچنین او 12 ریباند به ثبت رساند تا بار دیگر تسلط خود را در زیر سبد به نمایش بگذارد. سحر نجفی دیگر بازیکن نفت امروز توانست در 40 دقیقه حضور خود در میدان،  15 امتیاز را به دست بیاورد.

نیلوفر حاجی پور ستاره جوان و آینده دار بسکتبال ایران عملکردی درخشان داشت. 27 امتیاز نیلوفر در این دیدار برای اثبات توانمندی‌هایش کافی بود اما برای جلوگیری از شکست تیمش خیر!

لیگ برتر بسکتبال زنان

دیدار برگشت دو تیم در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان 25 بهمن در تهران برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.