5
گفتگو با بهترین لیبرو لیگ برتر والیبال زنان

محدثه مشتاقی : عنوان بهترین لیبرو؟ این یک نقطه آغاز است

  • کد خبر : 89063
  • 23 بهمن 1401 - 0:45
محدثه مشتاقی : عنوان بهترین لیبرو؟ این یک نقطه آغاز است
محدثه مشتاقی بازیکن آینده‌دار والیبال ایران پس از کسب عنوان بهترین لیبرو لیگ برتر زنان می‌گوید این عنوان برای او یک سرآغاز است و نه یک قله.

به گزارش افرا ورزش، لیگ برتر والیبال زنان روز جمعه 21 بهمن با معرفی قهرمان و انتخاب تیم رویایی فصل ۱۴۰۱ با حضور محدثه مشتاقی، پایان یافت.

در این بین اتفاقی ویژه برای ستاره جوان والیبال ایران رخ داد؛ محدثه مشتاقی بازیکن جوان و خوش آتیه اصفهانی، بهترین لیبرو لیگ برتر والیبال شد.

مهره موثر فاطمه شعبان خمسه در راه کسب عنوان سوم لیگ برتر والیبال با ذوب‌آهن اصفهان، مزد نمایش‌درخشان خود در طول فصل را گرفت.

مشتاقی همچنین ثابت کرد در تیم ملی والیبال زنان ایران در حال و آینده، باید جایگاهی ویژه برای او قائل باشیم. بازیکنی که در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نیز بخشی از تیم نایب قهرمان بود.

محدثه مشتاقی

محدثه مشتاقی در گفتگو با افرا ورزش گفت: امسال شاهد لیگی پویا و باکیفیت بودیم. هدف ذوب‌آهن از ابتدا صعود به مرحله پلی‌آف و کسب بهترین نتیجه بود و نتیجه نهایی، برای ما قابل قبول است.

لیبرو برتر والیبال ایران تاکید کرد: می خواستیم در فینال حضور‌ داشته‌ یاشیم اما باید بپذیریم که عملکرد دو تیم پیکان و سریک بهتر بود. آن ها تیم های شایسته ای بودند اما این، چیزی از ارزش تلاش ذوب آهن نمی‌کاهد.

وی در خصوص کسب عنوان بهترین لیبرو فصل عنوان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند پله‌های ترقی را یک شبه طی کند. برای این موفقیت، سال‌ها تلاش و سختی‌کشیده‌ام و این عنوان هم برای من، یک نقطه آغاز است و نه یک پایان و قله.

مشتاقی ادامه داد: رسیدن به عناوینی از این قبیل، آرزوی قلبی هر بازیکن حرفه‌ای است و خدا را شاکر هستم که امسال نتیجه زحماتم را دیدم و توانستم خوش بدرخشم اما به آن چه امروز هستم، اکتفا نخواهم کرد.

محدثه مشتاقی

مشتاقی به شخصیت مثبت فاطمه شعبان خمسه، سرمربی ذوب‌آهن، اشاره کرد و ادامه داد: شعبان خمسه جزء بهترین مربیان والیبال ایران است و همکاری با او برای من بسیار لذت‌بخش بود. او شخصیت بسیار مثبتی دارد و در هر موقعیت، حرفه‌ای ترین واکنش‌ها را نشان می‌دهد.

ستاره جوان والیبال ایران اضافه کرد: در بحث فنی نیز نکات زیادی از ایشان یاد گرفتم.  این همکاری برای من باعث افتخار و خرسندی بود و امیدوارم حضور او در ذوب آهن ادامه داشته باشد.

محدثه مشتاقی در پاسخ به برنامه خود برای فصل آتی لیگ برتر والیبال زنان اظهار داشت: لیگ به‌تازگی تمام‌شده‌ است. برای فصل جدید با توجه به اسپانسرها و کادر تیم‌ها، باشگاهی را که به پیشرفتم کمک کند انتخاب خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.