5
در رقابتی یک روزه مشخص شد

قهرمانی زنجان و تهران در رویینگ زنان کشور

  • کد خبر : 89632
  • 08 اسفند 1401 - 14:49
قهرمانی زنجان و تهران در رویینگ زنان کشور
در پایان مسابقات قهرمانی کشور روئینگ زنان، زنجان قهرمان بخش بزرگسالان و تهران قهرمان بخش جوانان این رقابت شدند.

به گزارش “افرا ورزش“پرونده مسابقات رویینگ قهرمانی کشور بسته شد. مهسا جاور و همتایانش به دیار خود زنجان کمک کردند که قهرمان بزرگسالان شود و جاور هم همراه با دخترش روی سکوی قهرمانی رفت.

کیانا بخشایی یکی از ستارگان این مسابقات بود. او کسی است که نازنین ملایی وعده ستاره شدنش را داده است و بتدریج در حال ایفای نقش های تازه در رویینگ ایران است.

کیانا بخشایی نفر اول هزار متر جوانان شد و در 500 متر بزرگسالان هم پشت سر مریم کرمی قرار گرفت و دوم شد. مریم کرمی همچنان سرحال ادامه می دهد. او را از جاکارتا به خاطر داریم.

قهرمانی زنجان و تهران

مسابقات قهرمانی کشور رویینگ زنان با حضور ۶۳ ورزشکار از ۱۲ استان خراسان شمالی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، فارس، مازندران، هرمزگان، زنجان، تهران الف و ب و همدان در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

این مسابقات در بخش سبک‌وزن، سنگین‌وزن و جوانان در دور مقدماتی و فینال انجام شد، و در پایان مسابقات پس از برگزاری دور مقدماتی و فینال و مشخص شدن نفرات برتر، تیم‌های قهرمان معرفی شدند.

بر این اساس در رده سنی بزرگسالان تیم زنجان با ۲۹ امتیاز قهرمان شد، تهران الف با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و همدان با ۲۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در رده سنی جوانان نیز تهران الف با ۱۸ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، آذربایجان غربی و زنجان با ۱۳ امتیاز مشترکا نایب‌قهرمان شدند.

رویینگ ۵۰۰ متر

در فینال رویینگ تکنفره سبک وزن زینب نوروزی از زنجان با زمان ۱:۵۵.۸۲۰ دقیقه، ساقی ملکی از تهران با زمان ۲:۰۱.۵۹۰ دقیقه و پارمیدا جوهرچی از مازندران با زمان ۲:۱۶.۱۸۰ دقیقه مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

در فینال رویینگ تکنفره سنگین وزن مریم کرمی از همدان با زمان ۱:۵۳.۶۹۰ دقیقه مدال طلا، کیانا بخشایی از تهران الف با زمان ۱:۵۷.۴۸۰ مدال نقره و زهرا سالاری‌کیا از تهران ب با زمان ۲:۰۲.۲۴۰ دقیقه مدال برنز را کسب کرد.

در فینال رویینگ تکنفره جوانان محنا حاجی‌حسینی از تهران الف با زمان ۲:۰۰.۴۵۰ مقام اول، محنا حیدری از زنجان با زمان ۲:۰۵.۲۵۰ مقام دوم و دیلان عزیزی از آذربایجان غربی با زمان ۲:۰۸.۱۹۰ مقام سوم را به دست آوردند.

رویینگ ۱۰۰۰ متر

در فینال رویینگ تکنفره سنگین وزن مهسا جاور از زنجان با زمان ۴:۰۱.۵۴۰ دقیقه مقام اول، فاطمه مجلل از آذربایجان غربی با زمان ۴:۰۵.۴۷۰ دقیقه مقام دوم و مریم امیدی پارسا از همدان با زمان ۴:۰۸.۷۴۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در فینال رویینگ تکنفره سبک‌وزن شکیبا وقوفی از تهران الف با زمان ۳:۵۹.۲۲۰ دقیقه مدال طلا، کیمیا زارعی از همدان با زمان۳:۵۹.۵۴۰ دقیقه مدال نقره و ملیکا سلطانی از زنجان با زمان ۴:۲۶.۳۹۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال رویینگ تکنفره جوانان کیانا بخشایی از تهران الف با زمان ۴:۱۳.۱۲۰ دقیقه مدال طلا، ژیوان ملا از آذربایجان غربی با زمان با زمان ۴:۳۳.۴۸۰ دقیقه مدال نقره و پرنیا ایمانی از زنجان با زمان ۴:۳۳.۷۰۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89632
  • نویسنده : روژان نجیب زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون قایقرانی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.