4
ستاره شهرداری گرگان هیجان زده است

ساغر آجیلی : انتظار نداشتم برابر گروه بهمن بازی کنم

  • کد خبر : 89679
  • 09 اسفند 1401 - 18:48
ساغر آجیلی : انتظار نداشتم برابر گروه بهمن بازی کنم
ساغر آجیلی ستاره دیدار امروز شهرداری گرگان برابر گروه بهمن می‌گوید انتظار نداشته در این بازی به او میدان داده شود.

به گزارش افرا ورزش، شهرداری گرگان امروز در تقابل دوم نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان در زمین خود برابر گروه بهمن به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

ساغر آجیلی بازیکن کهنه‌کار اما آماده شهرداری گرگان در این بازی برای تیمش ۲۶ پوئن کسب کرد و نقش مهمی در برتری امروز تیم تحت رهبری نیک بیک لیکلی داشت.

آجیلی در گفتگو با افرا ورزش درباره این بازی می‌گوید: صادقانه، انتظار نداشتم که امروز برابر گروه بهمن بازی کنم چون در بازی اول برابر بهمن، فقط چهار دقیقه فرصت بازی داشتم و از آن چه امروز رخ داد هیجان‌زده هستم.

او ادامه می‌دهد: خوشحالم که تیم نتیجه گرفت و هواداران از نتیجه نهایی خوشحال شدند. من بازیکن باتجربه‌ای هستم و نیمه‌نهایی‌ها و فینال‌های زیادی دیده‌ام و به همین دلیل، زمانی که بر خلاف انتظارم در کوارتر دوم به میدان رفتم، به‌سرعت خودم را در شرایط بازی قرار دادم.

ساغر همچنین می‌گوید: خوشحالم که پرتاب‌هایم وارد سبد شد اما این برد متعلق به شخص نیست بلکه به تیم و همه حامیانش تعلق دارد. این برد، پیروزی شهرداری گرگان است و همه برای رسیدن به فینال، تلاش کردند و همدل بودند.

به عقیده ساغر آجیلی، شهرداری گرگان در بهترین زمان ممکن به پیک آمادگی فنی خود رسیده است، درست بر خلاف گروه بهمن که این نقطه را پشت سر گذاشته است.

روزی روزگاری ساغر آجیلی. او با گروه بهمن دو بار قهرمان لیگ شد.

آجیلی ادامه می‌دهد: گروه بهمن زحمت کشید و در بازی امروز، نسبت به مسابقه اول نیمه‌نهایی، تیم بهتری بود اما در هر حال ما با تمام وجود می‌خواستیم که در فینال باشیم و اراده تیم، پیروزی ما را شکل داد.

او در مورد اینکه عامل پررنگی در شکست تیم سابقش بوده توضیح داد: من خانم طائرپور را دوست دارم و از ایشان و گروه بهمن خاطرات خوشی دارم و امروز هم با هم دیدار تازه کردیم اما امروز بازیکن شهرداری گرگان هستم و این بخشی از زندگی ورزشی است.

بدین ترتیب ساغر بار دیگر در فینال حاضر خواهد بود. نکته دیگر این است که ساغر در 4 فینال از 5 فینالی که حاضر شده (2 بار با نفت آبادان و 2 بار با گروه بهمن)، برنده بوده است.

ساغر آجیلی در تک فینالی که از دست داد هم به دلیل بیماری نتوانست برای نامی نو اصفهان بازی موثری ارائه دهد. یک جام دیگر را لمس می‌کند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.