8
گفتگو با مربی تیم ملی آب‌های آرام

مجللی، خوشبین به جوانان آب‌های آرام در سمرقند

  • کد خبر : 90388
  • 30 فروردین 1402 - 23:39
مجللی، خوشبین به جوانان آب‌های آرام در سمرقند
مهسا مجللی، مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال در آستانه مسابقات آسیایی، از وضعیت تیم اعزامی به سمرقند و شانس کسب مدال گفت.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال زنان با هدایت پدرو سنا و به مربیگری مهسا مجللی، شامل ۶ قایقران (۴ نفر در کایاک، ۲ نفر در کانو کانادایی) از ۶ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی آسیا سمرقند ازبکستان به آب خواهد زد.

ترنم اکبرزاده و ارشین رضانژاد در کایاک بانوان جوانان، تانیا کارگرپور و الناز شفیعیان در کایاک زیر ۲۳ سال بانوان، مائده شورگشتی و هدیه خیرآبادی در کانو زیر ۲۳ سال نفرات خوش آتیه ایران در این پیکار هستند.

مهسا مجللی، در گفتگو با افرا ورزش در خصوص وضعیت تیم جوان ایران و شانس کسب مدال در ازبکستان اظهار کرد: اعضای تیم از آمادگی خوبی برخوردار هستند. امیدوارم حضور قدرتمندی در این مسابقات داشته باشیم و بتوانیم مدال‌های ارزشمندی نیز کسب کنیم.

او ادامه داد: سطح قایقرانی آب‌های آرام در آسیا بسیار بالاست و نباید رقبای خود را دست کم بگیریم. از طرفی، پاروزنان ایرنی همواره در سطح قاره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این را بارها ثابت کرده اند.

مربی باتجربه آب‌های آرام در رابطه با نگاهش به بازی های آسیایی هانگژو گفت: باوجود این که نتیجه‌ای در ورزش قابل پیش‌بینی نیست، اما با توجه به تداوم اردوها، دید مثبتی به هانگژو دارم البته که حمایت وزارت ورزش نیز در این مسیر تعیین کننده است.

مجللی افزود: در رشته ما اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد که از کنترل ورزشکاران خارج است؛ مانند شرایط جوی و آب و هوا. با این وجود تلاشمان را برای ارتقای جایگاهمان در آسیا قایقرانی می‌کنیم.

وی در رابطه با وضعیت اقتصادی حال حاضر ایران و تاثیر آن بر آماده سازی تیم های ملی گفت: مسائل مالی روی همه آحاد جامعه تاثیر می‌گذارد و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. به طور واقع بینانه، تاثیر این شرایط انکار شدنی نیست اما وظیفه داریم تحت هر هر شرایطی بجنگیم و بهترینِ خودمان باشیم.

مربی تیم ملی آب‌های آرام به حمایت سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی هم اشاره و عنوان کرد: آقای سهرابیان ورزشکار این رشته بوده‌اند و با وضعیت و شرایط ما آشنایی دارند. همین مسئله موجب شده اردوی‌های تیم ملی به طور منظم برگزار شوند و  حمایت را از جانب فدراسیون حس کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90388
  • نویسنده : ساجده فرامرزی
  • ارسال توسط :
  • منبع : ویرایش: روژان نجیب‌زاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.