11
نیم فصل نخست لیگ قایقرانی رویینگ زنان

صدرنشینی دانشگاه آزاد با کرمی، جاور و نوروزی

  • کد خبر : 90458
  • 05 اردیبهشت 1402 - 18:56
صدرنشینی دانشگاه آزاد با کرمی، جاور و نوروزی
نیم فصل نخست لیگ قایقرانی رویینگ زنان امروز در دریاچه آزادی تهران با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش افرا ورزش، نیم فصل نخست لیگ قایقرانی زنان امروز در دریاچه آزادی تهران پایان یافت و تیم دانشگاه آزاد با تکیه بر مهره های ملی خود در صدر ایستاد.

رقابت این فصل بین تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، مهام پرتو، میداف، آینده‌سازان پارسه و تِکرو برگزار می شود.

۵۰۰ متر ، قلمرو نوروزی و مجلل

در رویینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن فاطمه مجلل از پارس جنوبی با زمان ۱:۴۳.۸۴ دقیقه، مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۶.۲۶ دقیقه و آیلین کریمی از میداف با زمان۱:۵۰.۷۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

در رویینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک وزن زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۸.۸۶ دقیقه مقام اول، شکیبا وقوفی از میداف با زمان ۱:۵۰.۳۸ دقیقه مقام دوم و ساقی ملکی از پارس جنوبی با زمان ۱:۵۱.۲۸ مقام سوم را به دست آوردند.

در رویینگ دونفره ۵۰۰ متر مهسا جاور و زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۹.۹۹ دقیقه اول، فاطمه مجلل و نازنین ملایی از پارس جنوبی با زمان ۱:۴۲.۷۶ دقیقه سوم شدند.

 ۲۵۰ متر به کام کیمیا و هانیه خورسند

در رویینگ تکنفره ۲۵۰ متر سنگین وزن هانیه خورسند از پارس جنوبی با زمان ۵۱.۸۹ ثانیه، مریم کرمی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۲.۱۰ ثانیه و مریم امیدی پارسا از میداف با زمان ۵۳.۷۴ ثانیه اول تا سوم شدند.

در رویینگ  تکنفره ۲۵۰ متر سبک وزن کیمیا زارعی از پارس جنوبی با زمان ۵۲.۸۲ ثانیه مقام اول، مهنا حاجی‌حسینی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۵.۲۶ ثانیه مقام دوم و ملیکا سلطانی از میداف با زمان ۵۷.۲۳ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در فینال B رویینگ  امدادی ۴ در ۲۵۰ متر بانوان مهام پرتو اول، تِکرو دوم و آینده‌سازان پارسه سوم شدند.

در فینال A رویینگ  امدادی ۴ در ۲۵۰ متر پارس جنوبی با ترکیب فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، هانیه خورسند و نازنین ملایی با زمان ۳:۳۱.۰۰۱ دقیقه مقام اول را به دست آورد.

دانشگاه آزاد با ترکیب مریم کرمی، زینب نوروزی، مهسا جاور و مهنا حاجی حسینی با زمان ۳:۳۲.۶۵۱ دقیقه مقام دوم و تیم میداف با زمان ملیکا سلطانی، مریم امیدی پارسا، آیلین کریمی و شکیبا وقوفی با زمان ۳:۴۲.۰۷ دقیقه سوم شدند.

بر این اساس در پایان نیم‌فصل نخست لیگ قایقرانی رویینگ بانوان، دانشگاه آزاد با ۹۷ امتیاز صدرنشین شد، پارس جنوبی با ۹۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و میداف با ۵۶ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.