5
مسابقات جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا در سمرقند

مدال‌های پرتعداد دختران جوان آب‌های آرام

  • کد خبر : 90494
  • 07 اردیبهشت 1402 - 14:08
مدال‌های پرتعداد دختران جوان آب‌های آرام
مسابقات قایقرانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا در سمرقند ازبکستان با مدال‌های پرتعداد ایران در بخش دختران همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آسیا از صبح چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در شهر سمرقند ازبکستان آغاز شده است.

ایران با ترکیبی از دختران و پسران آینده‌دار خود در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال در این رویداد حضور دارد و در بخش بانوان، مدال‌های قابل‌توجهی تا پایان روز دوم مسابقات به دست آورده است.

مدال‌های روز اول و دوم در آب‌های آرام آسیا

ترنم اکبرزاده در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان در رقابت با حریفانی از هند، ازبکستان، قرقیزستان، تایلند و قزاقستان پس از قایقران ازبکستان با زمان ۴:۲۷.۱۶۵ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره ۵۰۰ متر در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۱:۴۸.۴۸۵ دقیقه بر سکوی آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان تایلند و ازبکستان دوم و سوم شدند.

شهلا بهروزی‌راد در KL3 500 متر در رقابت با حریفانی از قزاقستان، دو حریف از هند و ازبکستان با زمان ۲:۲۲.۴۵۸ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

مائده شورگشتی پس از یک ازبک، نقره گرفت

مائده شورگشتی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از قزاقستان، هند، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۲:۲۰۷۵۶ دقیقه پس از نماینده کشور میزبان دوم شد و مدال نقره کسب کرد. در این رقابت نماینده تایلند سوم شد.

شایان حسینی و هدیه خیرآبادی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر میکس در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان و ازبکستان با زمان ۲:۰۲.۳۹۵ دقیقه بر سکوی سوم آسیا ایستادند و صاحب مدال برنز شدند. در این رقابت پاروزنان ازبکستان و قزاقستان اول و دوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر میکس جوانان تیم ایران با ترکیب ترنم اکبرزاده و داریوش محمدی با زمان ۱:۴۹.۸۸۲ دقیقه در رقابت با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، هند، تایلند و هنگ‌کنگ موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، چین تایپه، ازبکستان، تایلند، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۵۶.۶۰۸ دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان قزاقستان و چین تایپه دوم و سوم شدند.

تیم کایاک چهارنفره زیر ۲۳ سال با ترکیب الناز شفیعیان، ارشین رضانژاد، تانیا کارگرپور و ترنم اکبرزاده در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال در رقابت با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، هند و تاجیکستان با زمان ۱:۴۳.۶۰۳ دقیقه صاحب مدال طلا شدند.

رویا سلطانی در KL2 500 متر بانوان در رقابت با حریفانی از هند و ازبکستان با زمان ۲:۳۸.۶۹۸ دقیقه دوم شد و مدال نقره را به دست آورد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=90494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.