15

حریفان دختران جوان بسکتبال ایران ؛ سرعتی و جنگنده

  • کد خبر : 9194
  • 30 مرداد 1397 - 9:36
حریفان دختران جوان بسکتبال ایران ؛ سرعتی و جنگنده

افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران از روحیه بالای تیمش خبرداده و گفته با بررسی بازی تیم‌های آسیایی دریافتیم رقبای سرعتی و جنگنده ای داریم که باید در مقابل آنها محکم بایستیم.

افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”در خصوص شرایط بلندقامتان جوان ایران گفت: تمرینات تیم ملی جوانان را از مدتی قبل آغاز کردیم و سه مرحله اردو تا کنون برگزار شده، اردوها در دو بخش مهارتی و تاکتیکی انجام شده است.

وی ادامه داد: تمرینات بدنسازی را شروع کردیم و قرار است در اردوهای بعدی تمرینات به سه بخش تقسیم شود که در واقع تمرینات آمادگی جسمانی به صورت جدا از تمرینات بسکتبال دنبال شودکه بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

افسانه حسن‌نایبی با اشاره به اینکه در کنار این موضوعات حدود 50 نفر در اردوی اول به تیم ملی دعوت شدند، بیان کرد: براساس ارزیابی و تست هایی که کادر تیم به عمل آورد 27 نفر از این بازیکنان در اردوی دوم باقی ماندند از اردو دوم و سوم هم ارزیابی ادامه داشت تا اینکه 19 نفر برگزیده شدند و اردوی چهارم به زودی انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شرایط خوبی برای دختران جوان در تیم رقم بزنیم و از تمام امکانات استفاده کنیم؛ فیلم بازی‌های تیم‌های آسیایی را بررسی کردیم، ما در آسیا با تیم‌های سرعتی و جنگنده رقیب هستیم باید تلاش کنیم به لحاظ مهارتی و آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار بگیریم.

حسن‌نایبی درباره میران تجربه تیمش عنوان کرد: سال گذشته تعدادی از این بازیکنان در رقابت‌های نوجوانان حضور داشتند؛ولی ما از تمام بازیکنان خواستیم با تمام توان جسمی و فکری در خدمت تیم باشند تا نتایج خوبی کسب کنیم، امیدوارم شرایط تیم در مسابقات به نحوی باشد که بهترین نتایج را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.