4
چهار دختر ایرانی عازم آلمان شدند

هدیه کاظمی، چشم امید کایاک در دویسبورگ

  • کد خبر : 92972
  • 29 مرداد 1402 - 15:23
هدیه کاظمی، چشم امید کایاک در دویسبورگ
هدیه کاظمی به عنوان یکی از چهار دختر ایرانی مسابقات آب‌های آرام قهرمانی جهان، یکی از امیدهای ایران برای درخشش در این رقابت‌ها در آلمان است.

به گزارش افرا ورزش، تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در دویسبورگ آلمان به سر می‌برد. تیمی که در مجموع دو بخش مردان و زنان ۱۳ پاروزن دارد.

سهم زنان ایرانی در این مسابقات ۴ ورزشکار است: شهلا بهروزی‌راد در پاراکانو، هدیه کاظمی در کایاک و هیوا افضلی و مائده شورگشتی در کانو.

در این میان نگاه‌ها به هدیه کاظمی است. قایقرانی که فروردین سال گذشته، چهره اول تیم ملی آب‌های آرام در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بود.

طلای هدیه کاظمی در یک نفره ۵۰۰ متر و نقره دو نفره ۵۰۰ متر، به اضافه کایاک یک‌نفره و نقره دو نفره ۲۰۰ متر چهار مدال (دو طلا و دو نقره) را در مسابقات قهرمانی آسیا برای او و ایران به همراه داشت.

حضور در مسابقات جهانی آلمان، او را برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو که سومین حضور پیاپی او در ادوار بازی‌های آسیایی خواهد بود، در نهایت آمادگی قرار خواهد داد.dd

به عبارت دیگر حضور در دویسبورگ تا زمان برگزاری المپیک پاریس، یک سال مهم و حساس را پیش روی دختر محبوب کایاک قرار می‌دهد.

دیگر جوانان ایران، هیوا و مائده شورگشتی

هیوا افضلی قایقران جوان کرمانشاهی تجربه مهمی را در این رقابت ها خواهد داشت. از سوی دیگر مائده شورگشتی پس از رقابت در جوانان و زیر ۲۳ سال جهان در آرونزو ایتالیا بار دیگر در بوته آزمایش قرار می گیرد.

اردیبهشت امسال، شورگشتی در در کانوی ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال آسیا در سمرقند ازبکستان، طلای آسیا را گرفت اما در مسابقات جهانی رده سنی خود در ایتالیا، به مدال نرسید.

او در  کانوی ۵۰۰ متر در نیمه نهایی چهارم و در کانوی ۲۰۰ متر در نیمه نهایی نهم شد و در دو نفره ۵۰۰ متر همراه با هدیه خیرآبادی در فینال نهم شدند.

شهلا بهروزی راد نیز در پاراکانو به عنوان یک شانس مدال برای ایران به آب می زند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=92972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.