6
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی دشوار برای گاز تهران و بینالود خودرو نیشابور

  • کد خبر : 95383
  • 08 دی 1402 - 19:41
پیروزی دشوار برای گاز تهران و بینالود خودرو نیشابور
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی دشوار برای گاز تهران برابر داتیس یزد و بینالود خودرو نیشابور برابر کنکو همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز جمعه ۸ دی تیم‌های گاز تهران و بینالود خودرو نیشابور برابر میهمانان خود به برتری رسیدند.

در تهران، تیم گاز تهران ۶۰ بر ۵۵ برابر تیم داتیس یزد به پیروزی رسید. گاز در کوارتر اول ۱۲ بر ۱۶ بازنده شد اما در کوارتر دوم ۲۱ بر ۱۴ به برتری رسید. کوارتر سوم با تساوی ۱۲ بر ۱۲ و کوارتر چهارم با برد ۱۵ بر ۱۳ گاز پایان یافت.

فاطمه فاطمی بازیکن سنتر تیم گاز با ۱۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و یک بلاک شات و اثرگذاری ۲۲ هم دبل دبل کرد و هم ارزشمندترین بازیکن میدان بود.

المیرا اربابی نژاد بسکتبال بانوان گاز

المیرا اربابی نژاد کاپیتان گاز نیز امروز با ۱۱ توپ ربایی آمار جالبی ثبت کرد. او با ۱۴ ریباند دبل دبل کرد و اگر ۴ امتیاز خود را به عدد ۱۰ می‌رساند حتی می‌توانست تریپل دبل کند.

در تیم بینالود خودرو نیشابور ۶۹ بر ۶۰ از سد میهمان خود کنکو گذشت. این تیم در کوارتر اول ۲۴ بر ۱۷ پیش افتاد و در کوارتر دوم بازی با تساوی ۱۵ بر ۱۵ پایان یافت.

در کوارتر سوم برتری ۱۵ بر ۱۳ با تیم کنکو بود اما در کوارتر پایانی بینالود ۱۷ بر ۱۳ برنده این کوارتر شد. مبینا فیضی ستاره این بازی بود که برای تیم بینالود، ۲۰ امتیاز گرفت و ۹ ریباند و ۴ توپ ربایی و اثرگذاری ۳۲ را ثبت کرد.

زهرا بازوبندی ۱۶، سمیه حسینی و ریحانه شعبانی ۱۳ امتیاز برای تیم بینالود خودرو کسب کردند. در تیم کنکو، ستایش نهانی ۱۶ امتیاز، زهرا عباس نژاد ۱۴ و مریم بهمنی ۱۲ امتیاز به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.