0
مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا

پیروزی قاطع ایران در نخستین گام برابر امارات

  • کد خبر : 96238
  • 05 فروردین 1403 - 16:59
پیروزی قاطع ایران در نخستین گام برابر امارات
تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا امروز با نتیجه ای قاطع امارات را شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا با پیروزی ایران برابر امارات آغاز شد و دختران یخی در همین روز نخست، از رقبا زهر چشم گرفتند.

تیم ملی هاکی روی یخ امروز یکشنبه 5 فروردین در پیست بیشکک آرنا در پایتخت قرقیزستان برابر امارات 16 بر صفر پیروز شد تا نشان دهد مدعی قهرمانی است.

در مسابقاتی که با حضور 5 تیم برگزار می شود ایران گام نخست را محکم برداشت و به 3 حریف دیگرش، هند، فیلیپین و قرقیزستان آماده باش داد.

در بازی امروز، ایران در وقت اول و دوم بازی 5 بر صفر و در وقت سوم 6 بر صفر برنده بود و به یک پیروزی قابل پیش بینی دست پیدا کرد.

عسل حیدری در این بازی 3 گل زد و 3 پاس گل داد. فاطمه اسماعیلی نیز با 2 گل و 4 پاس گل روز درخشانی را در ترکیب سپید پوشان ایران سپری کرد.

یگانه بهرامی و حدیثه پورهاشمی هر کدام 2 گل به ثمر رساندند و سایر گل های تیم هاکی روی یخ دختران را نگار ارجمند، مژگان شاهسوند، سارینا خسروی، الهام مدیردهقان، درسا رحمانی، نگار خرم و دیانا فرزام نیا به ثمر نشاندند.

تیم ملی ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود به مصاف قرقیزستان خواهد رفت و سپس با سه روز استراحت، آماده می شود تا جمعه و شنبه 10 و 11 فروردین با هند و فیلیپین روبرو شود.

این برای دومین بار است که تیم دختران ایران در مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا شرکت می کند. نخستین تجربه ایران در تایلند با نایب قهرمانی همراه بود اما به نظر می رسد این بار جام در چنگ ایران باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.