14

نجمه مرادی: بازیکنان ذوب آهن باید برنده بودن را یاد بگیرند/ میانگین سنی ذوب آهن: 21 سال

  • کد خبر : 10483
  • 19 شهریور 1397 - 20:14
نجمه مرادی: بازیکنان ذوب آهن باید برنده بودن را یاد بگیرند/ میانگین سنی ذوب آهن: 21 سال

نجمه مرادی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد با وجود جوانی تیمش ، انتظار از آن ها همین امسال هم بالا است و بازیکنان ذوب آهن باید برنده بودن را یاد بگیرند.

نجمه مرادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره اولین مسابقه ذوب آهن در لیگ برتر هندبال و شکست برابر چمران لارستان در هفته دوم لیگ اظهار داشت: بعد از اتفاقات اخیر در مورد حضور یا عدم حضور ذوب آهن در لیگ برتر هندبال، بازی با لارستان اولین بازی ما و سخت ترین آن ها بود. نقاط ضعفی داشتیم و سعی می کنیم هر هفته بهتر شویم.

او اضافه کرد: اغلب بازیکنان من در رده سنی امید هستند و میانگین سنی آن ها 21 سال است. استخوان بندی تیم ما همان تیم قهرمان مسابقات امیدهای کشور و نسبت به تیم هایی که از ملی پوشان سود می برند. کم تجربه تر است و بدیهی است در این شرایط در مصاف با چنین تیم هایی ، کار پیچیده ای داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: آینده درخشانی برای بازیکنان جوانم می بینم البته همین امسال هم انتظارات از آن ها زیاد است . آن ها باید باید یاد بگیرند که برنده شوند و برای پیروزی بجنگند.

مرادی با اشاره به جذب تنها یک بازیکن از خارج از اصفهان عنوان کرد: ما فقط زینب بذرافکن را به عنوان یک دروازه بان غیر بومی در اختیار داریم و شرایط کاری او به گونه ای است که نمی تواند با ما تمرین کند و فقط برای بازی ها در اختیار ماست.

مربی جوان اصفهانی ها تاکید کرد: شرایط ذوب آهن از نظر مالی سخت است اما می دانیم که ذوب آهن یک باشگاه ریشه دار است. همه ما درک می کنیم که شرایط امسال متفاوت است و باید سطح انتظارات مالی را پایین می آوردیم. ذوب آهن به جز قراداد مالی، همه جوره تیم هندبال حمایت می کند. هدف این بود که ذوب آهن به هر شکل که شده در لیگ بماند و به این هدف رسیده ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.