15

هفته اول لیگ قایقرانی آب های آرام / آوای شهرکرد از تاید واتر هرمزگان پیشی گرفت

  • کد خبر : 11760
  • 06 مهر 1397 - 7:43
هفته اول لیگ قایقرانی آب های آرام / آوای شهرکرد از تاید واتر هرمزگان پیشی گرفت

فصل جدید لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان کشور آغاز شد و تیم آوای شهرکرد توانست با درخشش چهره هایی چون الناز شفیعیان ‏و آتنا رئوقی در صدر جدول هفته نخست و بالاتر از تایدواتر با ستارگانش از جمله آرزو حکیمی و سارا کاظمی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ شاید کمتر کسی از برگزاری لیگ قایقرانی بانوان در آب های آرام مطلع باشد اما این مسابقات هر سال در نیمه دوم سال دختران قایقران را درگیر خود می کند.

رقابت جذاب پاروزنان آب های آرام در دریاچه آزادی تهران ‏، ستاره های قایقران را دور هم جمع می کند. ستاره های مدال آور آسیایی و بین المللی که این بار در قامت تیم باشگاهی خود و نه تیم ملی ، برای بالا نشینی تیم خود تلاش می کنند.

این ، ششمین دوره ای است که لیگ آب های آرام بانوان برگزار می شود. 5 تیم در لیگ حضور دارند که قایقرانان در تیم های مختلف پخش شده اند. رقابت ها در 9 ماده برگزار می شود و مجموع امتیازات مواد مشخص می کند رده بندی تیم ها به چه ترتیبی خواهد بود.

تاید واتر هرمزگان، هیئت رشت، آوای شهرکرد، هیئت تهران و هیئت قزوین تیم های حاضر در لیگ آب های آرام هستند. در کایاک یکنفره 500 متر الناز شفیعیان از آوای شهرکرد، مونا ابراهیمی از تاید واتر و ترانه ترنگ از هیئت رشت اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 500 متر آتنا رئوفی از آوای شهرکرد، فاطمه کرمجانی از تاید واتر و مریم آبزن از هیئت تهران در رده های نخست قرار گرفتند. صدرنشینی آوای شهرکرد در کایاک دونفره 500 متر تثبیت شد به طوری که  سمن سلطانی و ساجده تبریزی از این تیم اول شدند و  کیانا کمال زاده و سما یاسمی از تایدوا تر و غزل صبوری و ساجده تاتلری از هیات قزوین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

آوای شهرکرد به اقتدار خود در کانو ادامه داد و در کانوی دونفره 500 متر نیز با ترکیب آتنا رئوفی و مریم شورگشتی بالاتر از تیم فاطمه کرمجانی و معصومه داناپور از تایدوا تر و مریم آبزن و پونه سماواتی از هیات تهران قرار گرفت.

در کایاک چهارنفره 500 متر باز هم تیم آوای شهرکرد در صدر ایستاد. این تیم  با ترکیب نرجس کارگرپور، الناز شفیعیان، ساجده تبریزی و مهسا آذری مقام اول را کسب کرد و باز هم جدال با تیم تای دواتر که از ترکیب آرزو حکیمی، سارا کاظمی، کیانا کمال زاده و سما یاسمی بهره مند بود به سود خود پایان داد. تیم هیئت تهران با ترکیب فاطمه میرهاشمی، حانیه مهدوی، سارا موسوی و سارا نصیری نیز سوم شد.

در کانوی یکنفره 200 متر  تاید واتر بندر عباس بالاخره اولین عنوان نخست خود را کسب کرد . فاطمه کرمجانی از تایدواتر از آتنا رئوفی از آوای شهرکرد پیشی گرفت و اول شد و مریم آبزن از هیئت تهران به مقام سوم رسید.

در کایاک یکنفره 200 متر آرزو حکیمی ، ستاره خوشنام و المپیکی قایقرانی ایران از تاید واتر با کسب بهترین رکورد اول شد و بالاتر از  الناز شفیعیان از آوای شهرکرد و ترانه ترنگ از هیئت رشت  ایستاد.

در کانوی دونفره 200 متر آتنا رئوفی و مریم شورگشتی از آوای شهرکرد اول، فاطمه کرمجانی و معصومه داناپور از تایدواتر دوم و طناز فلاحی و پونه سماواتی از هیات تهران سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر آرزو حکیمی و سارا کاظمی از تاید واتر، الناز شفیعیان و مهسا آذری از آوای شهرکرد و حانیه موسوی و فاطمه میرهاشمی از هیئت تهران اول تا سوم شدند.

در پایان هفته اول لیگ آب های آرام بانوان باشگاه آوای شهرکرد با 48 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تایدواتر با 42 امتیاز در رده دوم ایستاد و هیات تهران با 24 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد. آوای شهرکرد به لطف موفقیت هایش در مسافت 500 متر توانست بالاتر از تاید واتر بایستد. تیم ها با فاصله زمانی مشخصی مسابقات خود در هفته های آتی را برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.