16

شکوفه صفری : جوانان نامی نو جواب اعتماد آرا را دادند

  • کد خبر : 15042
  • 02 آذر 1397 - 0:31
شکوفه صفری : جوانان نامی نو جواب اعتماد آرا را دادند

شکوفه صفری بازیکن ملی پوش و با ارزش تیم والیبال نامی نو اصفهان عقیده دارد در غیاب شبنم علیخانی، جوانان نامی نو جواب اعتماد آرا را دادند. صفری گفت غیبت علیخانی زمینه حضور پاسور ۱۷ ساله نامی را در زمین پدید آورده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دومین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنج شنبه اول آذر برگزار شد و در یکی از بازی ها تیم نامی نو اصفهان در خانه در سه ست پیاپی برابر شهرداری سمنان صاحب برتری شد.

شکوفه صفری کاپیتان تیم نامی نو با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم،پیروزی مقابل سمنان را نقطه شروعی برای تیم تازه وارد اصفهانی دانست. او گفت:  بازی بسیار خوبی را مقابل تیم شایسته شهرداری سمنان داشتیم که با تلاش بازیکنان جوان خود توانستیم این تیم را شکست دهیم.

ملی پوش نامی نو اضافه کرد: سمنان تیم خوبی را به لیگ برتر معرفی کرده و اگر ما در این بازی غفلت می کردیم همین تیم برایمان می توانست دردسر ایجاد کند.  اکنون واهمه ای که بازیکنان جوان تیم به دلیل کم تجربگی داشتند برطرف شده و پیروزی مقابل سمنان نقطه شروع ما برای ادامه رقابت ها شد.

صفری با بیان اینکه میانگین سنی نامی نو زیر ۲۳ سال است عنوان کرد: نکته مهم پیروزی مقابل سمنان جوانی تیم ما بود،بازیکنان جوان ما جواب اعتماد سرمربی را با انجام بازی خوب خود دادند. این آغاز راه نامی نو در لیگ برتر است و ما باید در بازی های بعدی بهتر از این مقابل حریفان ظاهر شویم.

کاپیتان نامی نو گفت: ما در این بازی علیخانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که همین موضوع باعث نگرانی کادر فنی و بازیکنان شد اما ریسک جایگزینی پاسور دوم از سوی آرا جواب داد.  غیبت علیخانی زمینه حضور پاسور ۱۷ ساله نامی را در زمین پدید آورد که نگرانی کادر فنی را از غیبت علیخانی در دیدار امروز برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.