15

توضیحات پریسا خانی درباره قهرمانی پارس گیت در لیگ دسته اول پومسه

  • کد خبر : 15367
  • 07 آذر 1397 - 16:58
توضیحات پریسا خانی درباره قهرمانی پارس گیت در لیگ دسته اول پومسه

پریسا خانی مربی تیم پومسه پارس گیت تهران پس از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول پومسه کشور در منطقه یک در مورد این موفقیت صحبت کرده است. او پس از مدال آوری در پومسه و فعالیت های اجرایی ، اکنون یک مربی موفق است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ دسته اول پومسه بانوان در منطقه یک کشور با قهرمانی تیم پارس گیت تهران به پایان رسید و این تیم تحت هدایت پریسا خانی ، بازیکن سابق تیم ملی و قهرمان سابق پومسه جهان صاحب جایگاه نخست شد.

پریسا خانی که این بار در کسوت مربی به موفقیت های تازه ای در پومسه رسیده در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: در مسابقات لیگ دسته اول منطقه یک پومسه همراه با تیم پارس گیت قهرمانی را به دست آوردیم. لیگ دسته اول برای نخستین بار به صورت منطقه ای و طی ۴ هفته برگزار شد که به ترتیب ، تهران ، محمود آباد مازندران ، رشت و در نهایت تهران این ۴ مرحله را برگزار کردند.

او اضافه کرد: تیم پارس گیت با حمایت مالی خانم عجم زمانی متشکل از پومسه روهای جوان و مستعدی بود که توانست با ۵۰ امتیاز با ۶ طلا ، ۶ نقره و ۲ برنز مقام نخست منطقه یک را کسب کند و امیدوارم در مرحله پایانی با قهرمان منطقه ۲ شامل نیمه جنوبی کشور نیز بتواند عملکرد خوب خود را تکمیل کند.

مربی تیم پارس گیت گفت: تیم پارس گیت ۵۵ بازیکن داشت که تعداد محدودی از نظر اسپانسری تحت پوشش تیم ما بودند و سایر بازیکنان با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کردند و مایل بودند تحت اسم تیم ما در لیگ دسته اول حضور داشته باشند.

خانی عنوان کرد: پومسه روهای تیم پارس گیت از آخر خرداد به مدت ۶ ماه در اردوی تمرینی حضور داشند و حداقل در طول هفته ، ۳ روز شخصا در تمرین تیم حاضر بودم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. سطح لیگ های پومسه رشد کرده و حتی در دسته یک هم کار دشوار شده است.

بازیکن سابق تیم ملی پومسه ادامه داد : در این مسابقات تیم معراج که تیمی تهرانی است دوم شد و تیم زنجان هم که یکی دیگر از تیم های باکیفیت بود به مقام سوم رسید. شاید نام این مسابقات دسته یک باشد اما از نظر فنی و کیفیت فاصله زیادی با لیگ برتر نداشت.

مربی پارس گیت با اشاره به تجربیات گذشته گفت: پیش از این بارها به عنوان بازیکن یا داور حضور در لیگ پومسه را تجربه کرده بودم اما این بار برای اولین مربی یک تیم کامل بودم . خدا را شکر می کنم که به عنوان بهترین مربی لیگ انتخاب شدم. ۲ سال قبل مدیر اجرایی لیگ بودم و امسال سرمربی تیمی بزرگ بودم و نتایج خوبی گرفتم.

پریسا خانی عنوان کرد: در تیم پارس گیت، تلاش بر این بود که از بهترین های پومسه تهران استفاده کنیم. مائده ناصری در حالی در این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد که سابقه قهرمانی آسیا را دارد. این نشان می دهد بازیکنان باکیفیتی در لیگ دسته اول حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.