14

سمیه مصطفی پور: آذرخش ما را غافلگیر کرد / هدف ذوب آهن قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتر است

  • کد خبر : 16596
  • 30 دی 1397 - 13:20
سمیه مصطفی پور: آذرخش ما را غافلگیر کرد / هدف ذوب آهن قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتر است

سمیه مصطفی پور مربی تیم فوتبال ذوب آهن است که یاور بیان محمودی در نیمکت اصفهانی هاست. او پس از پیروزی 4 بر 2 خارج از خانه برابر آذرخش در مورد این بازی و شرایط حاکم بر ذوب آهن صحبت کرده است.

سمیه مصطفی پور در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران در خصوص پیروزی ذوب آهن برابر آذرخش تهران در زمین نامساعد تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: واقعیت این است که برابر آذرخش غافلگیر شدیم. انتظار نداشتیم تیم آذرخش تا این حد خوب بازی کند اما در نیمه دوم به فرم خوب خود برگشتیم.

او اضافه کرد: وضعیت زمین بازی بر نحوه بازی دو تیم اثر مستقیم گذاشت. می توانم بگویم بازی عملا در باتلاق برگزار شد انتظار داشتیم بازی به مراتب آسان تر باشد و به همین دلیل تغییر زیادی در ترکیب تیم داده شد و با تیم دوم به میدان رفتیم اما وضعیت بد زمین از یک سو و کار خوب حریف از سوی دیگر باعث شد با مشکل مواجه شویم و نیمه اول را واگذار کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: شرایط بازی به سمتی پیش رفت که در نیمه دوم بازیکنان اصلی و کلیدی به میدان رفتند و حاصل آن هم تغییر در نتیجه بود. گلنوش خسروی، پروین فرهادی و وحیده ایثاری را به میدان فرستادیم که خسروی و فرهادی بر جریان بازی اثر گذاشتند و وحیده ایثاری یک گل هم به ثمر رساند.

مصطفی پور عنوان کرد: وضعیت لیگ به گونه ای است که تیم شهرداری بم یکه تازی می کنیم. به طور واقع بینانه نمی توانیم برای قهرمانی بجنگیم زیرا مهره کافی نداریم. بیان محمودی و من خیلی دیر به ذوب آهن ملحق شدیم و فرصتی برای یارگیری وجود نداشت. کارمان سخت است و باید تلاش کنیم در جمع ۳ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=16596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.