17

مورد خاص دارت باز ایرانی ؛ جذب اسپانسر از نیجریه

  • کد خبر : 18198
  • 08 فروردین 1398 - 11:16
مورد خاص دارت باز ایرانی ؛ جذب اسپانسر از نیجریه

مژگان رحمانی برجسته ترین چهره دارت زنان ایران در حالی در مسابقات بین المللی فیلیپین شرکت کرده است که اسپانسری از نیجریه حمایت مالی از او را عهده دار شده است. مورد عجیبی برای ورزش زنان ایران که می تواند همه ما را به فکر فرو ببرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ مژگان رحمانی در آستانه ۳۰ سالگی تبدیل به چهره‌ای شناخته شده در دارت زنان ایران شده است و نام ایران را در میان ورزشکاران مطرح این رشته پرآوازه کرده است.

گرچه در ایران، نگاه‌ها به دارت بیشتر به عنوان یک سرگرمی و نه یک رشته ورزشی صاحب جایگاه، جریان دارد اما در عرصه بین المللی شرایط دیگری حاکم است. دارت در عرصه جهانی دارای مسابقات جهانی و رویدادهای بین المللی پر زرق و برق است و دست کمی از رشته‌هایی که در ایران روی آن تبلیغ زیادی می‌شود، ندارد.

مژگان رحمانی که حالا نماینده اول دارت ایران در صحنه بین المللی است در تورنمنت فیلیپین شرکت کرده است اما نکته جالب در مورد حضور او، جذب اسپانسر از نیجریه است. کشوری آفریقایی که حامی مالی یک ورزشکار ایرانی شده و او را به استیج مسابقات فیلیپین فرستاده است.

این اتفاق جالب در حالی رخ می‌دهد که ورزشکاران، تیم‌ها و حتی تیم‌های ملی در ورزش زنان ایران که حتی چهره‌های شاخص و مدال آوری با خود دارند با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی در ایران با مشکلات پیچیده ای برای آماده سازی و اعزام مواجه هستند.

حداقل سود این رخداد برای مژگان رحمانی، تغییر نگرش به رشته‌هایی چون دارت و سایر رشته‌های کمتر شناخته شده است و از طرف دیگر این ایده را به ذهن متبادر می‌کند که توسعه ارتباطات بین المللی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون‌ها ممکن است بتواند بخشی از مشکلات مالی تیم‌های ملی را رفع کند. موضوعی که تاکنون به طور آشکار، مغفول مانده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.