12

مهسا مجللی: با 5 ماه تمرین نمی‌توان در میادین بین‌المللی کار خارق‌العاده انجام داد

  • کد خبر : 24473
  • 24 تیر 1398 - 23:37
مهسا مجللی: با 5 ماه تمرین نمی‌توان در میادین بین‌المللی کار خارق‌العاده انجام داد

مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان گفت: کار سختی در مسابقات جهانی داریم چرا که با 5 ماه تمرین نمی‌توان در میادین بین‌المللی کار خارق‌العاده کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران- مهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان، درباره رکورد قایقرانان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: ورزشکاران ما هر روز بهتر از روز قبل هستند و پیشرفت می‌کنند، تلاش ما این است که ورزشکاران ما بتوانند در مسابقات جهانی مجارستان عملکرد خوبی داشته باشند اما رقابت سخت است. اردو‌های ما از فروردین شروع شده بنابراین نمی‌توانیم انتظار خارق‌العاده از قایقرانان در مسابقات جهانی داشته باشیم چون بعد از بازی‌های آسیایی 2018 اردوها تعطیل بود باید بتوانیم آنها را به آمادگی قبلی برسانیم.

وی افزود: آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان قایقرانان اعزامی به مجارستان هستند که ما قرار است در ماده‌های تک‌نفره 200 و 500 متر و دو نفره 500 متر شرکت کنیم اما ترکیب ما هنوز مشخص نیست. ما چند ترکیب را امتحان می‌کنیم تا ببینیم بهترین رکورد کدام است.

مجللی با اشاره به مصدومیت شفیعیان خاطرنشان کرد: او در ابتدا در اردو نبود چون از مدت‌ها قبل آسیب‌دیدگی داشت به همین دلیل الان هم در اردو حضور ندارد تا آسیب‌دیدگی خود را درمان کند. برای بازگشت او شرط گذاشته‌ایم که باید تست بدهد. سیاست ما این بود که نفر سوم را به صورت کمکی قایق دو نفره به مجارستان اعزام کنیم. شفیعیان در تست انتخابی نفر سوم بود به همین دلیل حق او است که به مسابقات جهانی اعزام شود.

مربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه در مسابقات جهانی می‌توان هم قایقرانان ایرانی را محک زد و هم سطح رقیبان آسیایی را دید، تصریح کرد: هدف ما مسابقات قاره‌ای تایلند برای کسب سهمیه المپیک 2020 است اما در مسابقات مجارستان می‌توانیم هم تیم ملی را محک بزنیم و هم ببینیم قایقرانان کشورهای آسیایی در چه سطحی هستند. نمی‌گویم ناامید هستیم و شانسی نداریم اما باید واقعیت را ببینیم که با 5 ماه تمرین نمی‌توان در میادین بین‌المللی کار خارق‌العاده انجام داد. شرایط بچه‌های ما خوب است آنها باید در جو مسابقه قرار بگیرند و ما هم ببینیم جایگاه خودمان کجاست.

 

اطلاعات خبر: نویسنده: شبنم روحی تنظیم کننده: تجریریه *منبع: فارس*انتشار 24 تیر ۱۳۹۸ – ساعت 23:34

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=24473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.