19

پور بهبهانی: شرایط نفت و سپیدرود قابل مقایسه نبود / از عملکرد پالایش نفت راضی هستم

  • کد خبر : 8657
  • 19 مرداد 1397 - 19:24
پور بهبهانی: شرایط نفت و سپیدرود قابل مقایسه نبود / از عملکرد پالایش نفت راضی هستم

خدیجه پور بهبهانی سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با وجود این که تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان در تهران 5 بر یک مغلوب سپید رود شد می گوید از عملکرد پالایش نفت راضی است.

خدیجه پور بهبهانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از شکست تیمش برابر سپیدرود در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان در تهران اظهار کرد: گرچه در این بازی ، بازنده شدیم اما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از بازیکنانم راضی بودم. هم کار دفاعی خوبی داشتیم و هم از انسجام تیمی خوبی برخوردار بودیم.

او اضافه کرد: تیم ما طی 2 هفته جمع شد و بازی امروز ما برابر سپید رود ، حاصل تنها 2 هفته تمرین پرفشار است و طبیعی است که پس از 2 هفته تمرین نمی توانیم انتظار زیادی از بازیکنانمان داشته باشیم.

سرمربی تیم پالایش نفت گفت: تیم پالایش نفت هفته به هفته بهتر می شود و با جذب چند بازیکن دیگر ، می توانیم به تیم منسجم تری تبدیل شویم گرچه شرایط تیم ما و حریف ، قابل مقایسه نبود زیرا آن ها مدت ها مشغول تمرین بودند و بدیهی بود که شرایط بهتری داشته باشند. بازی خوبی انجام دادند و به آن ها تبریک می گویم.

پور بهبهانی عنوان کرد: از عملکرد داوری ناراضی نیستم اما فکر می کنم آن ها می توانستند قضاوت بهتری هم داشته باشند. در برخی صحنه ها باید داوران بازی را مدیریت کنند اما در نهایت تشخیص دهنده ، داور است و ما هم به آن احترام می گذاریم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما ، نفر به نفر در زمین مسابقه از جان مایه گذاشتند و در آینده عملکرد بهتری از نفت آبادان خواهید دید. ما امیدواریم بتوانیم در هفته های آتی تیم را تقویت کنیم.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

گفتگو از : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.