17

بازی های آسیایی جاکارتا / هفتمی الهه احمدی و بدشانسی صادقیان در روزهای بی مدال

  • کد خبر : 9132
  • 29 مرداد 1397 - 10:31
بازی های آسیایی جاکارتا / هفتمی الهه احمدی و بدشانسی صادقیان در روزهای بی مدال

الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران در بازی های اسیایی در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رده هفتم ایستاد و آرمینا صادقیان هم چهارم شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ بی مدالی در تیراندازی ادامه دارد و الهه احمدی پر امید نیز نتوانست در تفنگ بادی 10 متر به مدال برسد. در فینال ماده تفنگ بادی ۱۰ متر زنان هر دو نماینده ایران حضور داشتند. الهه احمدی پرچمدار کاروان ایران با امتیاز ۱۴۱.۸ در این ماده هفتم شد.

آرمینا صادقیان کوچکترین عضو کاروان ایران در بازی‌های آسیایی با امتیاز ۲۰۶.۳ در این ماده چهارم شد و دستش از مدال کوتاه ماند. او در آخرین شلیک خود مدال برنز را از دست داد و در شرایطی که در آستانه تاریخ سازی قرار داشت دستش از مدال کوتاه ماند.

مدال آرمینا می توانست مرهمی بر زخم ها باشد. در روزهای بی مدالی ، یک برنز از سوی آرمینا می توانست لبخند بر لب همه بیاورد با این حال آرمینا صادقیان برای پیشرفت و شاد کردن  دل مردم هنوز وقت زیادی دارد.

پیش از این الهه احمدی که با امتیاز ۶۲۶.۲ در رده پنجم ایستاد و صادقیان نیز با امتیاز  ۶۲۴.۷ در رده  ششم و به فینال رسیده بودند. صادقیان با کسب این نتیجه به کار خود در بازی های آسیایی پایان داد ولی الهه احمدی در ماده سه وضعیت نیز رقابت خواهد کرد.

حضور در سه وضعیت آخرین امید الهه احمدی برای کسب مدال در جاکارتا خواهد بود. پرچمدار می خواهد سربلندتر به خانه بازگردد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.