21

لارستان ؛ تیم سرعت در نیمه دوم/ شافعیان: شیدا فلاحی می تواند سال ها در اوج باشد

  • کد خبر : 10436
  • 18 شهریور 1397 - 21:26
لارستان ؛ تیم سرعت در نیمه دوم/ شافعیان: شیدا فلاحی می تواند سال ها در اوج باشد

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با تاکید بر روند صعودی تیمش در لیگ برتر هندبال بانوان درباره وضعیت شیدا فلاحی و نیز دروازه بانان تیمش صحبت کرد.

نشمین شافعیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس پس از کسب پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: در بازی با ذوب آهن سعی کردیم روی دفاع بیشتر کار کردیم. از ابتدا خوب بودیم اما ایراداتی داشتیم و این ایرادات به تدریج رفع خواهد شد.

او اضافه کرد: ذوب آهن تیم خوب و جوانی بود اما تجربه تیم ما بیشتر بود. من فکر می کنم ذوب آهن می تواند در نیمه بالای جدول قرار گیرد. آن ها گرچه از نظر سنی ، جوان هستند اما مدت ها در کنار هم بازی کرده اند و هماهنگ هستند و در آینده تیم بسیار خوبی خواهند بود.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان گفت: تیم ما معمولا در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا می کند و دلیل آن هم این است که روی فاز سرعت متمرکز می شود. از عملکرد بچه ها راضی هستم و تاکید می کنم که ما روی یک مسیر صعودی در حرکتیم.

شافعیان درباره عملکرد شیدا فلاحی در 2 بازی سپری شده از فصل عنوان کرد: شیدا فلاحی بازیکن باتجربه و خوب ماست. او همچنان آماده است و فکر می کنم جزء بازیکنانی باشد که زمان به او اجازه دهد که در آینده و سال ها نیز یک بازیکن کلیدی و در اوج باشد. شیدا برای بازی کردن فعلا جا دارد.

او درباره ترافیک دروازه بانان تیمش گفت: با حضور فاطمه خلیلی در لارستان ، زینب بذر افکن از تیم ما جدا شد و به ذوب آهن رفت و در حال حاضر هر 2 دروازه بان ملی ما شامل فاطمه خلیلی و سیران احمدی فرصت کافی برای بازی در اختیار دارند. سیستم چرخشی درون دروازه وجود ندارد و معمولا هر 2 دروازه بان در بازی ها به میدان می روند. این موضوع در قبال سایر بازیکنان ما هم صدق می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.