19

یار قدیمی در راه پارا آسیایی دیگر / 17 سال عشق و صبوری با معصومه زارعی

  • کد خبر : 11506
  • 01 مهر 1397 - 18:02
یار قدیمی در راه پارا آسیایی دیگر / 17 سال عشق و صبوری با معصومه زارعی

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران در آستانه تجربه دوره دیگری از بازی های پارا آسیایی است. پس از 17 سال حضور در تیم ملی ، یار قدیمی هنوز انگیزه دارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ تیم ملی والیبال نشسته ایران به زودی در بازی های پارا آسیایی جاکارتا شرکت می کند و عازم اندونزی می شود. چهره ویژه تیم فریبا سلیمانی کسی نیست جز خانم کاپیتان. معصومه زارعی

دختر مشهدی احتمالا قدیمی ترین عضو تیم های ملی در تمامی رشته ها به حساب می آید. 17 سال حضور در تیم ملی در هر رشته ای باور نکردنی است و مهر تایید بر کیفیت و ثبات یک بازیکن از نظر فنی و البته بدنی.

معصومه زارعی همراه با تیم ملی والیبال نشسته 10 مهر عازم اندونزی می شود و در رقابتی که چین در آن حریف اصلی ایران است و ژاپن رقیب سنتی ما ، شرکت خواهد داشت.

آیا این ، آخرین حضور معصومه در ترکیب تیم ملی است؟ پاسخ منفی است. معصومه زارعی هنوز سراسر انگیزه است و یک هدف بزرگ برای پایان دادن به دوران ورزشی اش به عنوان یک والیبالیست دارد: مدال در المپیک.

زارعی می خواهد تا زمانی که توانایی آن را داشته باشد ، بازی کند لذت ببرد و افتخار بیافریند. برای موفقیت در جاکارتا اما ، خانم کاپیتان می داند آن ها نباید اشتباهات مسابقات قهرمانی جهان در هلند را تکرار کنند. مسابقاتی که آثار مثبت زیادی برای تیم ملی داشت.

معصومه زارعی شاید به اندازه خواهران منصوریان، کیمیا و حمیده عباسعلی اسم و رسم نداشته باشد اما سال ها عرق ریختن او برای تیم ملی ، جایگاهی به او می دهد که در برابر او بایستیم و به او و تلاش هایش تعظیم کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.