13

تکواندو ؛ سربلند در المپیک جوانان آرژانتین (عکس)

  • کد خبر : 12835
  • 23 مهر 1397 - 2:29
تکواندو ؛ سربلند در المپیک جوانان آرژانتین (عکس)

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  از میان ۳ تکواندوکار دختر اعزامی به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین ۲ ورزشکار با مدال به خانه بازگشتند. فاطمه صفرپور دوباره توانمندی هایش را ثابت کرد و زندگی به تکواندوی ایران لبخند زد. این ۴ نفر ، در تاریخ حضور تیم های […]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  از میان ۳ تکواندوکار دختر اعزامی به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین ۲ ورزشکار با مدال به خانه بازگشتند. فاطمه صفرپور دوباره توانمندی هایش را ثابت کرد و زندگی به تکواندوی ایران لبخند زد.

این ۴ نفر ، در تاریخ حضور تیم های ورزش ایران در ادوار المپیک جوانان جاودانه شدند. از راست ، یلدا ولی نژاد با کسب مدال طلا ، مهلا مومن زاده با حسرت کسب مدال و شکست برابر حریفش در پای سکو با اختلاف یک پوئن ، کیمیا همتی با کسب نقره و فاطمه صفرپور ، با مهر تاییدی بر توان فنی فوق العاده و مهر مادری اش نسبت به تکواندوی ایران.

این موفغقیت برای فاطمه صفرپور نیاز بود به خصوص پس از ناکامی ایران در مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در تونس ، انتقاداتی علیه فاطمه صفرپور مطرح شد اما بوئنوس آیرس ، زمان مناسبی برای پاسخ به انتقادات بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.