13

ساغر آجیلی: 3 سال درخشان را در آبادان سپری کردم ؛ هر جا باشیم مدعی قهرمانی هستیم!

  • کد خبر : 13015
  • 24 مهر 1397 - 18:22
ساغر آجیلی: 3 سال درخشان را در آبادان سپری کردم ؛ هر جا باشیم مدعی قهرمانی هستیم!

ساغر آجیلی بازیکن ارزشمند جدید تیم نامی نو اصفهان مهیای تجربه ای تازه در لیگ برتر بسکتبال بانوان است. او پالایش نفت آبادان را ترک کرده تا با دوستانش چالش تازه ای را در اصفهان دنبال کند. آجیلی می گوید لیگ امسال لیگی متفاوت خواهد بود و باکیفیت

ساغر آجیلی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره جدایی اش از تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان اظهار کرد: ۳ سال در تیم پالایش نفت آبادان بازی کردم و با این تیم قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ را به دست آوردم و تجربه مسابقات غرب آسیا هم با این تیم شکل گرفت. پالایش نفت یک تیم قوی و باشگاهی حرفه ای بود و من ۳ سال درخشان را در آبادان سپری کردم.

او درباره پیوستن به نامی نو اصفهان گفت: قطب بسکتبال اصفهان است و امسال همراه با معصومه اسماعیل زاده و مژگان خدادادی تصمیم گرفتیم برای نامی نو بازی کنیم. مهم ترین عامل جدایی من از پالایش نفت و پیوستن به نامی نو ، این بود که به خانواده ام در تهران نزدیک باشم ضمن این که شرایط مالی باشگاه پالایش نفت آبادان و وضعیت آب و هوا هم تاثیر خود را داشت.

بازیکن کلیدی جدیدی نامی نو اصفهان درباره وضعیت کیفی تیم ها در آستانه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: ما سال گذشته همه ستاره ها را یکجا در پالایش نفت آبادان داشتیم اما فکر می کنم امسال لیگ جالب تر خواهد بود زیرا اغلب تیم ها از بازیکنان ملی برخوردار هستند و بازیکنان باکیفیت در چند تیم مختلف پخش شده اند. ما هم (اشاره به معصومه اسماعیل زاده و مژگان خدادادی) در هر تیم باشیم مدعی قهرمانی هستیم اما قهرمانی کار آسانی نیست و با تلاش بازیکنان و تمرینات پیش فصل ، عملکرد خوبی داشته باشیم و کار به قهرمانی ختم شود.

آجیلی به وضعیت مدل برگزاری لیگ در فصل جدید و برگزاری مسابقات به صورت دوره ای رفت و برگشت و هفتگی نیز اشاره کرد و گفت: همیشه آرزوی ما این بود که روش برگزاری مسابقات بانوان مثل لیگ مردان باشد و خوشبختانه امسال این اتفاق رخ داده است. فکر می کنم همه از تغییری که ایجاد شده خوشحال هستند و روش جدید را ترجیح می دهند.

او در خصوص موضوع کسب اجازه بازیکنان از مربیان برای جدایی از هر تیم با وجود نداشتن قرارداد با آن تیم گفت: این در صورتی صدق می کند که شما از ابتدای بسکتبال خود با یک مربی کار کرده باشید و بخواهید برای نخستین بار تیمتان را ترک کنید و این موضوع بیشتر در مورد بازیکنان جوان صادق است و به نوعی روشی برای ترویج احترام به مربی ای است که برای بازیکن زحمت کشیده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.