14

مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان / ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته اول و دوم شدند

  • کد خبر : 13606
  • 04 آبان 1397 - 15:31
مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان / ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته اول و دوم شدند

مرحله دوم مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور در سمنان به پایان رسید. ثریا آقایی توانست مقام نخست را به دست بیاورد و او در فینال برابر جانشین خلف آینده اش ، ثمین عابد خجسته پیروز شد و قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور که دومین مرحله خود را به میزبانی سمنان پشت سر گذاشت ثریا آقایی چهره شاخص بدمینتون بانوان ایران با سابقه ۲ حضور در بازی های آسیایی به مقام قهرمانی رسید.

ثریا در رقابتی ۵۱ نفره در سمنان در فینال به دیدار ثمین عابد خجسته رفت. ثمین عابد خجسته ، بدمینتون باز جوان ایران در ماه های گذشته پیشرفتی فوق العاده داشت و در رنکینگ جهانی نیز به رتبه ای بی سابقه رسیده بود اما در فینال برابر ثریا آقایی نتیجه را واگذار کرد.

پس از ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته ، الناز فیض منش از سمنان و رومینا تاجیک از تهران که در مسابقه نیمه نهایی به فینالیست ها باخته بودند به مقام سوم مشترک مسابقات یک نفره رسیدند.

در مسابقات بخش دوبل یا دو نفره ، ۴۰ بازیکن حضور داشتند. در این بخش یگانه تفریشی و نازنین زمانی بدمینتون بازان تهرانی توانستند در مسابقه نهایی تیم دوبل ثمین عابد خجسته و ستایش عبدالکریمی را شکست دهند و قهرمان شوند. عنوان سوم مشترک نیز به تیم دوبل هاجر و حنانه کبیری و نیز تیم دو نفره رومینا تاجیک و نرگس افشاری رسید.

فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون شخصا در مراسم پایانی مرحله دوم رنکینگ بدمینتون بزرگسالان حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.