23

شهرزاد ریاضی سرمربی توپکای بابلسر شد/ ریاضی : 25 سال تجربه ام را در اختیار توپکا می گذارم

  • کد خبر : 14970
  • 30 آبان 1397 - 14:23

شهرزاد ریاضی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال توپکای بابلسر انتخاب شد. مربی جدید توپکا امیدوار است بتواند تیمش را به هماهنگی برساند. ریاضی گفته باید از بازیکنان بومی توپکا شناخت به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه توپکای بابلسر سرانجام در آستانه هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان سرمربی خود را معرفی کرد تا به وضعیت بلاتکلیف نیمکت این تیم لیگ برتری پایان داده شود.

توپکا در هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان در اصفهان و در دیدار برابر ذوب آهن که به شکست 3 بر صفر این تیم انجامید بدون حضور مربی به میدان رفت و مونا خواجه کلایی بازیکن و کاپیتان این تیم همزمان نقش بازیکن و مربی تیم را بر عهده گرفت که این موضوع در افت فاحش توپکا در ست های دوم و سوم اثر خود را آشکار کرد.

اکنون پس از حواشی بسیار در خصوص نیمکت تیم توپکا ، سرانجام شهرزاد ریاضی به عنوان سرمربی تیم توپکا انتخاب شده است. شهرزاد ریاضی که دارای مدرک دکترای تربیت بدنی است سال گذشته هدایت تیم آبنوس در لیگ برتر را بر عهده داشت و در لیگ 95 نیز آبنوس را قهرمان لیگ دسته اول کرده بود.

از 25 سال تجربه ام در توپکا استفاده می کنم

شهرزاد ریاضی پس از این انتصاب در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران اظهار کرد: برای این که در مورد وضعیت فنی تیم صحبت کنم نیاز به زمان دارم. امروز آی دی کارتم را برای حضور در بازی هفته دوم لیگ دریافت کردم و در این فرصت کم ، باید به دنبال هماهنگ کردن بازیکنان توپکا باشم.

او اضافه کرد: 25 سال در والیبال چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی تجربه دارم و این تجربه را در اختیار توپکا قرار می دهم. 40 درصد بدنه تیم را به خوبی می شناسم اما باید از 60 درصد دیگر که بازیکنان بومی هستم شناخت پیدا کنم و توپکا باید با ترکیب نفرات بومی و غیر بومی اش ، به تیمی منسجم تبدیل شود.

سرمربی جدید توپکا گفت: ما تیم جوانی داریم و بازی ما با ذوب آهن در هفته اول فدای ناهماهنگی تیم شد. توپکا به تدریج به تیمی تبدیل می شود که همه انتظارش را دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.