14

قهرمانی دانشگاه آزاد در دور رفت لیگ برتر بدمینتون ؛ لیگ ناشناخته ها

  • کد خبر : 15061
  • 02 آذر 1397 - 18:10

قهرمانی دانشگاه آزاد در دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان با 3 پیروزی و در کمتر از 48 ساعت به دست آمد. به عبارت دیگر فاصله بین اولین بازی آن ها با پایان دور رفت لیگ بدمینتون حتی 48 ساعت هم نبود. لیگ بدمینتون بانوان با حضور 4 تیم برگزار می شود. تیم هایی که بازیکنان آن ها معرفی نشده اند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  دور رفت لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور با قهرمانی دانشگاه آزاد پایان یافت. در رقابتی که تنها با حضور ۴ تیم برگزار شد ، دور رفت طی سه دور مسابقه و دور روز مسابقه به پایان رسید.

در دور رفت این مسابقات که به میزبانی شاهرود و تیم شهرداری شاهرود برگزار شد تیم دانشگاه آزاد با ۳ پیروزی پیاپی برابر حریفان خود توانست قهرمانی دور ر فت را جشن بگیرد.

دانشگاه آزاد ابتدا ۴ بر یک نماینده البرز را شکست داد ، سپس ۵ بر صفر آکادمی پونا را برد و در ادامه ۳ بر ۲ از سد شهرداری شاهرود عبور کرد. آکادمی پونا تیم دوم جدول ۳ بر ۲ برابر شهرداری شاهرود به پیروزی رسید و ۵ بر صفر نماینده البرز را مغلوب کرد.

شهرداری شاهرود نیز با پیروزی ۴ بر یک برابر نماینده البرز در رده چهارم دور رفت لیگ برتر ایستاد. این در حالی است که لیگ بدمینتون در سطح برتر قرار بود با حضور ۵ تیم برگزار شود که یک تیم انصراف داد.

در همین حال هیچ نامی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر منتشر نشده و مشخص نیست تیم های حاضر در لیگ برتر با چه ترکیبی و بازیکنانی در این مسابقات حضور دارند. لیگ بدمینتون را می توان یکی از ناشناخته ترین لیگ ورزشی زنان کشور دانست.

در لیگ بدمینتون ، اسامی بازیکنان و مربیان منتشر نمی شود. همچنین هیچ تصویری از این مسابقات نشر داده نشده است. به نظر می رسد ارزش فنی لیگ برتر بدمینتون با وجود حضور چهره های ملی پوش نسبت به مسابقاتی چون رنکینگ در سطح پایین تری برخوردار است.

دانشگاه آزاد نیز هر سال با ستاره های ملی پوش وارد این لیگ کوتاه و ساکت می شود ، حریفان را با بهره مندی از توان مالی اش می بلعد و قهرمانی را با چند بازی از آن خود می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.