22

هیئت البرز ۷ هیئت ورامین ۱ / ورامین یارای مقاومت برابر البرز را نداشت

  • کد خبر : 15296
  • 06 آذر 1397 - 15:45
هیئت البرز ۷ هیئت ورامین ۱ / ورامین یارای مقاومت برابر البرز را نداشت

در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر تیم هیئت تکواندوی استان البرز موفق شد برابر هیئت تکواندوی ورامین صاحب یک پیروزی باارزش شود.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  در ادامه هفته هشتم لیگ تکواندوی بانوان جام کوثر روز دوشنبه ۵ آذر در خانه تکواندو تیم هیئت البرز توانست ۷ بر یک برابر نماینده ورامین پیروز شود و شکست سنگینی به تیم تحت رهبری پریا پورنعمت تحمیل کند.

در این بازی در وزن اول و دسته منهای ۴۶ کیلوگرم ، مهدیه فیضی از هیئت البرز موفق شد ۲۷ بر ۲ زهرا وهابی راد از هیئت ورامین را با شکست روبرو کند . در وزن دوم و دسته منهای ۴۹ کیلو ، فاطمه نعمتی ثانی از هیئت ورامین تنها برد ورامینی ها را رقم زد و ۲۴ بر ۱۰ فاطمه رحمتی از هیئت البرز را شکست داد.

در وزن سوم و دسته منهای ۵۳ کیلو ، فاطمه حسین نیا از هیئت البرز ۳۲ بر ۱۱ برابر بهاره صادقی از هیئت ورامین برنده شیاپ چانگ را ترک کرد. در وزن چهارم و دسته منهای ۵۷ کیلوگرم، نگین ناصربخت توانست ۲۴ بر یک زهرا پیراندستانی از هیئت ورامین را شکست دهد.

در وزن پنجم و دسته منهای ۶۲ کیلو ، مسابقه الهام محمدی از هیئت البرز و مهسا محمدیان از هیئت ورامین ۲۵ بر ۱۶ به سود الهام محمدی خاتمه پیدا کرد. در وزن ششم و دسته منهای ۶۷ کیلو ، سپیده امینی از هیئت البرز ۳۰ بر ۱۰ برابر مینا حسین زاده از هیئت ورامین صاحب برد شد.

در وزن هفتم و منهای ۷۳ کیلو ، زینب نصیری از هیئت ورامین ۱۶ بر صفر مغلوب زهرا اسماعیلی از هیئت البرز شد. در وزن هشتم و به اضافه ۷۳ کیلو نیز سارا علیپور از هیئت البرز ۱۲ بر ۳ بر فاطمه سادات سعیدی نژاد از هیئت ورامین غلبه کرد.

هدایت تیم هیئت تکواندوی استان البرز را نرگس جرفی بر عهده دارد. آرزو سعیدی به عنوان مربی و عسل زمانی به عنوان مدیر تیم در کادر تیم تکواندوی البرز حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.