19

شگفت انگیز ؛ شهرداری بم و ذوب آهن برگزار می شود/ توفیق اجباری برای بم

  • کد خبر : 1866
  • 21 اسفند 1396 - 15:19
شگفت انگیز ؛ شهرداری بم و ذوب آهن برگزار می شود/ توفیق اجباری برای بم

در اتفاقی عجیب سازمان لیگ فوتبال ایران ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را مجبور کرده امروز راهی بم شود و فردا برابر تیم شهرداری این شهر قرار گیرد. به نظر می رسد در این اقدام سازمان لیگ در منگنه قرار گرفته و می خواهد شر هر حرف و حدیثی را از سر خود دور کند.

به گزارش  رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS  پس از این که دیدار امروز شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان به دلیل عدم حضور ذوب آهن لغو شد شهرداری بم قهرمانی خود را مسجل کرد اما اکنون سازمان لیگ اصرار دارد که این بازی برگزار شود.

بر این اساس با توجه به فشارهای وارده به باشگاه ذوب آهن برای اعزام تیم فوتبال زنان این باشگاه به بم و موثر بودن نتیجه بازی در قهرمانی ، کاروان تیم ذوب آهن اصفهان قرار است امشب با ترکیبی نصفه و نیمه راهی بم شود.

نکته عجیب این است که ذوب آهن برای رسیدن به بم سفری 12 ساعته را در پیش دارد و با فرض برگزاری بازی در ساعت 10 که زمان برگزاری همه مسابقات امسال لیگ برتر بوده ، باید بلافاصله پس از رسیدن به بم آماده ورود  صبح به زمین مسابقه شود به عبارت دیگر نه خبری از استراحت پیش از بازی است و نه عزم جدی برای کسب نتیجه.

این در شرایطی است که مژگان مدائم زاده انبوهی از مصدوم را در ترکیب خود می بیند. ذوب آهن در شرایط معمول انگیزه ای برای این بازی نداشت و اکنون در این وضعیت عجیب و مغایر با اصول حرفه ای فوتبال ، حضور آن ها در بازی با بم ، اقدامی برای انجام تکلیف است و بس.

به عبارت دیگر ذوب آهن ، این تیم همیشه منظم در فوتبال ایران حالا در شرایطی که واقعا با مشکل برای حضور در این بازی مواجه بوده مجبور است یک سفر سخت ، سنگین و بی هدف را ترتیب دهد تا غائله اعتراض شهرداری سیرجان را بخواباند گرچه بعید است در نتیجه پایانی ، تغییری حاصل شود.

شهرداری بم اما در این بازی حتی در صورت شکست با اختلاف 2 گل برابر تیم نصفه و نیمه ذوب آهن هم قهرمان می شود. به نظر می رسد برگزاری مسابقه برای شهرداری بم یک توفیق اجباری است و به آن ها فرصت می دهد پس از پایان مسابقه یک جشن قهرمانی واقعی و دلچسب را ترتیب دهند.

شهرداری بم البته در این شرایط حق دارد که ناراضی باشد. سفر نکردن ذوب آهن به بم برای برگزاری مسابقه در زمان مقرر مشکل شهرداری بم نیست و آن ها به طور قانونی ، همین حالا قهرمان لیگ برتر هستند اما شاید آن ها به برگزاری مسابقه در روز سه شنبه باید به چشم فرصتی برای شادی دوچندان نگاه کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.