21

بسکتبال بانوان غرب آسیا | پیروزی بهمن برابر الفحیص ؛ نایب قهرمانی قطعی شد

  • کد خبر : 19476
  • 29 فروردین 1398 - 10:04
بسکتبال بانوان غرب آسیا | پیروزی بهمن برابر الفحیص ؛ نایب قهرمانی قطعی شد

در ادامه مسابقات بسکتبال بانوان غرب آسیا به میزبانی اردن پیروزی بهمن برابر الفحیص اردن سبب شد نایب قهرمانی گروه بهمن قطعی شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران، سومین روز از مسابقات بسکتبال زنان غرب آسیا شامگاه چهارشنبه ۲۸ فروردین در امان با پیروزی بهمن برابر الفحیص به پایان رسید و نماینده ایران با پیروزی بر تیمی از اردن توانست نایب قهرمانی خود را قطعی کند.

تیم بسکتبال گروه بهمن، نماینده ایران در رقابت‌های بسکتبال بانوان غرب آسیا به مصاف تیم الفحیص اردن رفت و توانست در یک بازی جذاب و نزدیک ۸۶ بر ۷۵ حریف خود را شکست دهد و به سومین برد خود دست پیدا کند.

پس از شکست در بازی اول برابر هومنت من لبنان، بهمن در سه بازی بعدی خود برابر الثوره سوریه، ارتدوکس اردن و الفحیص اردن پیروز شده البته ارتدوکس در بازی با بهمن در میدان حاضر نشد.

بدین ترتیب کسب ۷ امتیاز از ۴ بازی سبب شده نایب قهرمانی تیم گروه بهمن در این تورنمنت ۵ تیمی قطعی شود. گروه بهمن به پایان مسابقات خود در این رقابت‌ها رسیده است و تکلیف رتبه نهایی این تیم در پایان دیدارهای پنج شنبه ۲۹ فروردین در امان مشخص می‌شود.

گرچه روی کاغذ شانس قهرمانی نیز برای تیم گروه بهمن وجود دارد اما بعید است هومنت من لبنان در آخرین بازی خود بازنده شود و می‌توان تا حدود زیادی بهمن را نایب قهرمان این مسابقات دانست.

سعیده علی، سارا اعتماد، کیمیا یزدیان طهرانی، دلارام وکیلی، مریم ایزدبین، سارا حسنینی، معصومه اسماعیل زاده، عسل پورحیدری، شادی عبدالوند، مژگان خدادادی، شادی دارستانی، گلشید امیدیان بازیکنان تیم گروه بهمن هستند. فریناز طائرپور سرمربی این تیم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.