16
دختران ما سربازان تیم ملی اند

شبنم کلاهی : بسکتبال در سال انتظار و صبوری قرار دارد

  • کد خبر : 23406
  • 05 تیر 1398 - 14:42
شبنم کلاهی : بسکتبال در سال انتظار و صبوری قرار دارد
شبنم کلاهی سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان درباره وضعیت و برنامه های این تیم توضیح داده است.

شبنم کلاهی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال 5 نفره بانوان گفت: شایسته متشرعی در سال‌های دور در تیم ملی هم تیمی من بود و با تمام وجود و به خاطر تیم ملی کشورش از آمریکا به ایران آمده تا بتواند دختران مستعد و پرتوان بسکتبال را با آخرین تاکتیک های روز دنیا آشنا و در قالب تیم ملی افتخار آفرینی کند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان با اشاره به آمادگی تیم ملی بسکتبال، ادامه داد: ما دو اردو در اوایل و اواخر فروردین ماه برگزار کردیم که در هر دو دوره 47 نفر از برترین‌های ایران را طبق نظر جمعی کمیته فنی به این اردوها فراخواندیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری اردوها آموزش همگن بود، تصریح کرد: مسلم است که وقتی بهترین بازیکن تیمی به اردوهای تیم ملی را پیدا کند ممکن است با کاهش اعتماد به نفس یا پایین آمدن عملکردش روبه رو شویم برای رفع و کاهش این امر تمرینات بدنسازی در سطح آمادگی عمومی و تمرینات مهارتی به بچه‌ها داده شد.

کلاهی خاطرنشان کرد: بالارفتن انگیزه ورزشکاران برتر بسکتبال نوید خوبی برای ارتقاء لیگ کشورمان در بخش بانوان است چرا که این بازیکنان هیچگاه در ماه‌های اولیه سال تمرین نداشتند.

سرپرست تیم ملی بسکتبال بانوان ضمن تقدیر از ورزشکاران بسکتبالیست تیم ملی گفت: دختران تیم ملی در شرایط بسیار جدی عزم خود را جزم کردند که به عنوان سرباز های تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ترکیب بازیکنان با تجربه و جوان تر ها را درکنار هم نشان از آینده درخشان بسکتبال کشور دانست و افزود: ما در دو سال اول فعالیت به دنبال پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی اصولی هستیم و در حال حاضر ، در سال‌های انتظار و صبوری قرار داریم اما شک نکنید که تلاش تیم ملی در سال‌های آینده و بعد از پایه ریزی درست، قطعاً کسب مقام و قهرمانی به ارمغان می‌آورد.

کلاهی درخصوص تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: همزمان تیم‌های ملی زیر ۱۸ سال و زیر ۱۶ سال برنامه‌های منسجم اردو های خود را شروع خواهند کرد ما برنامه ویژه‌ و جداگانه‌ای برای برگزیدگان نخبگان استان ها و آن تعداد بازیکن با استعداد که می بایست مدت بیشتری تمرین کنند تا به اردوهای تیم ملی راه یابند خواهیم داشت.

سرپرست تیم ملی بسکتبال از بانک اطلاعاتی بازیکنان خبر داد و گفت: ما از بازیکنان یک بانک اطلاعاتی کامل داریم و البته در این مدت با برگزاری کارگاه های تغذیه و غیره نکات ضروری و مهم را یاد آوری کردیم بازیکنان در قالب دو تیم A و B انتخاب می شوند.

وی دغدغه های مالی را غیر قابل انکار خواند و ادامه داد: دغدغه‌های مالی در روند پیشرفت کار اثر گذار است اما پیگیر هستیم و دلگرمی های ایجاد شده است به امید خد اگر شرایطی برای میزبانی تیم های خارجی وجود داشته باشد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=23406
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.