11

راهبرد نیلوفر اردلان در سایپا ؛ اتکا به باتجربه ها | خیز نارنجی به سوی قهرمانی

  • کد خبر : 25136
  • 07 مرداد 1398 - 10:01
راهبرد نیلوفر اردلان در سایپا ؛ اتکا به باتجربه ها | خیز نارنجی به سوی قهرمانی

نقل و انتقالات سایپا در لیگ فوتسال بانوان نشان می‌دهد این تیم به دنبال قهرمانی است. حتی اگر کسی در سایپا مستقیماً به این هدف اشاره نکند جذب فرشته کریمی، آرزو صدقیانی زاده و از همه مهم‌تر، فاطمه ارژنگی نشان می‌دهد نارنجی ایران، قهرمانی می‌خواهد.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس: سایپا تیم تازه وارد لیگ برتر فوتسال بانوان است. پیش از این سال‌ها در این عرصه حضور داشته، مدتی غایب بوده و امسال بازگشته است. بازگشت آنها البته از این نظر که سایپا در بدترین وضعیت مالی تمام دوران خود است عجیب به نظر می‌رسد اما آنها قطعاً برای تیمداری در فوتسال بانوان پول کافی دارند.

نیلوفر اردلان سرمربی سایپا است که قراردادش را هم با این تیم ثبت کرده. او می‌خواهد ورودی پرقدرت به عرصه مربیگری در لیگ برتر فوتسال داشته باشد و پس از مدت‌ها کار آکادمیک – که همچنان هم ادامه دارد- روی نیمکت سایپایی می‌نشیند که از حالا گزینه قهرمانی است.

در حالی که در اصفهان، نامی نو در حال تضعیف است و باشگاه اصفهانی نتوانسته دخترها را به خود وفادار نگاه دارد – که البته ایراد متوجه نامی نو است – در تهران سایپا تاکنون ۳ بازیکن شاخص گرفته و احتمالاً این روند ادامه دارد.

فرشته کریمی پس از یک فصل غیبت در میادین عطای بازی کردن در لیگ ایتالیا را به لقایش بخشیده و دوباره به لیگ ایران باز می‌گردد. رابطه نزدیک او و نیلوفر اردلان، کریمی را به سایپا کشاند. در مورد آرزو صدقیانی زاده نیز، او قصد داشت در شهرش تهران بازی کند و قطعاً اگر سایپا پیشنهاد مالی کمتری هم به صدقیانی زاده داده باشد باز هم او ترجیح داده در تهران بازی کند.

مورد ویژه اما فاطمه ارژنگی است. ارژنگی یک بازیکن خاص و تمام نشدنی به نظر می‌رسد. با وجود سن و سال بالا او همجنان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر فوتسال بانوان است و نمایش بی نظیرش در لیگ ۹۷ در دختران کویر مس کرمان نشان داد او تا چه اندازه در این سن و سال آماده است و عامل پیروزی بخش.

به عبارت دیگر می‌توان شاهکار سایپا در نقل و انتقالات را پیش از هر نام دیگری، جذب فاطمه ارژنگی دانست و نیلوفر اردلان در ماه‌های آینده بر این ادعا صحه خواهد گذاشت. تنها مورد نگران کننده در مورد فاطمه ارژنگی آسیب دیدگی اخیر اوست و هراس از آسیب پذیری دوباره که کار را برای بازگشت یک مهره مسن سخت می‌کند.

سایپا به طور آشکار مدعی قهرمانی است. آنها زیر نظر یک باشگاه حرفه‌ای قرار دارند و نگرانی خاصی در مورد آنها وجود ندارد. تهران پس از مدت‌ها صاحب یک تیم لیگ برتری آبرومند شده و ایده نیلوفر اردلان، بستن تیم بر پایه باتجربه هاست. ایده‌ای که از تلاش برای جلب رضایت باشگاه با کسب قهرمانی نشات می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=25136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.