20

دختران پینگ پنگ باز ایران در راه تور جهانی اسلواکی و انتخابی المپیک در تایلند

  • کد خبر : 2787
  • 19 فروردین 1397 - 19:55
دختران پینگ پنگ باز ایران در راه تور جهانی اسلواکی و انتخابی المپیک در تایلند

دختران پینگ پنگ باز ایران در راه کسب تجارب بین المللی بیشتر و نیز بخت آزمایی برای کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 آرژانتین در مسابقات انتخابی تایلند و تور جهانی اسلواکی شرکت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، طی نشست اخیر دبیر فدراسیون ، مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس امور بانوان و پس از موافقت ریاست فدراسیون ، مقرر شد دختران پینگ پینگ باز کشورمان در 2 رویداد بین المللی حاضر شوند.

بر این اساس و در  انتخابی المپیک جوانان در تایلند که 17 و 18 اردیبهشت در تایلند برگزار می شود شیما صفایی دختر همدانی و نفر دوم تیم ملی جوانان به میدان خواهد رفت.

همچنین در تور جهانی نوجوانان و جوانان در تایلند که از ۱۹ تا ۲۳  اردیبهشت برگزار می شود شیما صفایی باز هم مسابقه خواهد داد و علاوه بر شیما ، ملیکا کرمی نفر سوم تیم ملی جوانان نیز به میدان می رود.

در روزهای پایانی اردیبهشت ماه ، اسلواکی شاهد برگزاری تور جهانی جوانان خواهد بود که کیمیا رستمی دختر آینده دار تنیس روی میز ایران و نفر چهارم مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در این رقابت ها از 27 تا 30 اردیبهشت مسابقه می دهد

پیش بینی می شود دختران پینگ پنگ باز ایران در ادامه درتور جهانی تایسانگ چین از ۱۳ تا ۱۷ تیر و تور جهانی اردن از ۳ تا ۷ مرداد شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.