12

شعبانیان : پیکان به دنبال جوانگرایی است نه قهرمانی | جذب بازیکن ملی سهمیه بندی شود

  • کد خبر : 28327
  • 20 شهریور 1398 - 12:26
شعبانیان : پیکان به دنبال جوانگرایی است نه قهرمانی | جذب بازیکن ملی سهمیه بندی شود

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان تهران در راه آمادگی تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر والیبال تاکید کرد پیکان به دنبال جوانگرایی است نه قهرمانی . او همچنین خواستار سهمیه بندی جذب بازیکنان ملی پوش شده است.

میترا شعبانیان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد وضعیت تیم والیبال پیکان پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: ساختار تیم والیبال بانوان پیکان تغییر کرده و اغلب بازیکنان ما بازیکنان جوانی ۱۷ تا ۱۹ ساله هستند و تنها ۴ بازیکن بزرگسال در لیست ما قرار دارند.

او ادامه داد: الهام فلاح و مهتاب رحمانی قرارداد خود را با پیکان به ثبت رسانده‌اند و ۲ بازیکن بزرگسال دیگر را نیز جذب می‌کنیم که با آن‌ها مذاکره شده و هنوز قراردادشان نهایی نیست.

سرمربی پیکان گفت: هدف پیکان در لیگ برتر والیبال بانوان ۹۸ این است که به بازیکنان جوان میدان دهد. بازیکنان شایسته و مستعدی داریم که برخی از آن‌ها در استان‌های مختلف در شرایط عادی هرگز فرصت بازی در لیگ یا تیمی که به رشد آن‌ها کمک کند را پیدا نمی‌کنند و پیکان می‌خواهد به این دسته از بازیکنان فرصت دهد.

شعبانیان عنوان کرد: باشگاه به من اعلام کرده که هدف امسال قهرمانی نیست اما اگر همین تیم منسجم را داشته باشیم حتی قهرمانی هم دور از از دسترس نیست. در لیگی وارد خواهیم شد که چیزی در آن قابل پیش بینی نیست و ما هم می‌خواهیم با همین ظرفیت موجود، در آن بجنگیم.

مربی سابق تیم‌های ملی با بیان این که باشگاه‌ها باید محدودیت در جذب بازیکنان ملی پوش را داشته باشند گفت: آیین نامه لیگ باید مشخص کند که هر باشگاه چه تعداد سهمیه ملی دارد. اگر بازیکنان ملی در تیم‌ها پخش شوند لیگ باکیفیت‌تر می‌شود و خروجی بهتری خواهیم داشت و همه بازیکنان ملی ما نیز فرصت به دست می‌آورند.

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان همچنین تاکید کرد: باشگاه‌ها در لیگ والیبال بانوان ثبات ندارند و به غیر از ذوب آهن که یک استثنا است، باقی باشگاه‌ها عمر زیادی در والیبال ندارند. اکنون  پیکان وارد سال سوم  حضور در لیگ بانوان شده و نگاه این باشگاه ملی است. نتیجه گرفتن فقط ملاک پیکان نیست و نباید ملاک هیچ باشگاهی باشد بلکه امروز والیبال ما به کمک به جوان‌ها نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.