20

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از ۲۴ شهریور

  • کد خبر : 28518
  • 23 شهریور 1398 - 11:10
آغاز دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از ۲۴ شهریور

دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از ۲۴ شهریور آغاز می‌شود. مهسا مجللی تیمش را برای آمادگی در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک به دریاچه آزادی فراخوانده است.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در میان هیاهوی سایر رشته‌های ورزشی، قایقرانان بی حاشیه و در آرامش کار خود را دنبال می‌کنند. دختران قایقران در رویینگ و آب‌های آرام آماده حضور در رویدادهای آتی می‌شوند.

فرصتی برای از دست دادن وجود ندارد و مهسا مجللی مربی باتجربه تیم ملی آب‌های آرام این را به خوبی می‌داند. چند هفته پس از مسابقات جهانی مجارستان، او آماده می‌شود تا شاگردانش را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کند.

دور جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام از ۲۴ شهریور در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. این ششمین مرحله‌ای است که دختران پاروزن در اردو قرار می‌گیرند و هدف، غیر از مسابقات قهرمانی آسیا، کسب سهمیه المپیک نیز هست.

۱۲ نفر در اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام حضور می‌یابند و اردوی ششم به مدت تقریبی یک ماه به طور می‌انجامد و ۲۶ مهر به پایان می‌رسد. دخترها پس از زمستان و در بهار سال ۱۳۹۹ در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند مسابقه خواهند داد

دعوت شدگان به مرحله ششم اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام شامل آرزو حکیمی مقدم از همدان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، الناز شفیعیان از گیلان، گلناز غضنفریان از مازندران و سمن سلطانی از تهران در بخش کایاک هستند.

دختران کانو را پریسا محمدزاده، آتنا رئوفی و زیبا سماک حرفه از گیلان، مریم شورگشتی و فرانک چشمه از تهران و مهسا کهنسال از خوزستان تشکیل می‌دهند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.