14

اعتراض نجمه برزگر به داوری : کارت قرمز بی مورد روحیه پارس آرا را تضعیف کرد

  • کد خبر : 28593
  • 24 شهریور 1398 - 8:39
اعتراض نجمه برزگر به داوری : کارت قرمز بی مورد روحیه پارس آرا را تضعیف کرد

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز پس از پذیرش دومین شکست تیمش در لیگ برتر فوتسال آن هم در دربی شیراز برابر پویندگان داور را متهم کرد که با ی کارت قرمز اشتباه سبب تضعیف روانی پارس آرا و شکست این تیم شده است.

نجمه برزگر در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره شکست تیمش در دربی شیراز برابر پویندگان صنعت در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شروع بدی داشتیم. در ابتدای بازی داور به اشتباه خطای هند نگین مسجدی را اعلام کرد و پنالتی گرفت. در واقع توپ بعد از اصابت به پای بازیکن ما به دست او برخورد کرد. اما داور خطای هند گرفت و بازیکن من را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. در صورتی که عمدی نبود و این حرکت کارت قرمز نداشت.

وی اضافه کرد: این اتفاق باعث تضعیف روحیه تمام بازیکنان تیم شد و همه آنها از نظر روحی و روانی به هم ریختند و این مسئله سبب شد که دو گل دیگر را روی اشتباه فردی بازیکنان خودمان دریافت کنیم.

برزگر افزود: در نیمه دوم برای جبران گلهای خورده به میدان آمدیم و با شناختی که در نیمه اول از تیم حریف پیدا کردیم، توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم. یک گل هم توسط مریم نوری به ثمر رساندیم اما این، کافی نبود.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم، بازی در اختیار تیم ما بود و مو فق شدیم موقعیت های بیشتری برای گلزنی خلق کنیم اما متأسفانه شانس با ما یاری نکرد و شکست خوردیم در حالی که شایسته شکست نبودیم.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز با اشاره به اینکه این تیم در هفته ششم میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود، گفت: با اخراج نگین مسجدی و کارت زرد مریم نوری، تیم ما در بازی هفته آینده مقابل تیم ملی حفاری از وجود این دو بازیکن خوب محروم خواهد بود و متأسفانه در بازی بعدی دو بازیکن اصلی تیم در بازی شرکت نمی کنند.

شایان ذکر است تیم فوتسال پارس آرای شیراز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور در دربی شیراز سه بر یک برابر همشهری خود پویندگان صنعت فجر شیراز نتیجه را واگذار کرد. این شکست، دومین باخت پیاپی تیم پارس آرا در فصل جدید پس از سه برد متوالی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.