اینفانتینو در مراسم برترین‌های سال فیفا در مورد زنان ایران چه گفت؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

اینفانتینو در مراسم برترین‌های سال فیفا در مورد زنان ایران چه گفت؟

  • کد خبر : 29374
  • 02 مهر 1398 - 8:45
اینفانتینو در مراسم برترین‌های سال فیفا در مورد زنان ایران چه گفت؟

جیانی اینفانتینو در مراسم برترین‌های سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ که در شهر میلان ایتالیا برگزار شد بخشی از صحبت‌های خود را به موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران اختصاص داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا در مراسم برترین‌های سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ در شهر میلان ایتالیا که طی آن برترین‌های سال معرفی شدند سخنرانی کرد.

اینفانتینو در بخشی از صحبت‌هایش به موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران اشاره کرد و از نهایی شدن ورود زنان به ورزشگاه در دیدار بعدی تیم ملی ایران و اقدامات سازنده بعدی خبر داد. او این اظهارات را پس از اهدای جایزه لیونل مسی ایراد کرد.

رئیس فیفا صحبت‌هایش را با موضوع فوتبال زنان آغاز کرد:  “جام جهانی بانوان یک موفقیت چشمگیر بود و در بهترین زمان رخ داد. بیش از یک میلیارد تماشاگر در سراسر جهان و نه تنها فرانسه فوتبال زنان را کشف کردند. بازیکنان ورزشکار زن با تکنیک و با اشتیاق زیادی بازی می‌کنند. من از صمیم قلب بسیار خوشحالم، این تابستان نقطه شروع و آغاز یک تغییر است. ما می‌خواهیم برای برگزاری مسابقات بیشتر سرمایه گذاری کنیم.”

وی سپس به ایران اشاره و عنوان کرد: “سرمربی تیم ملی ایران امشب با ما است. فوتبال در آن کشور وجود دارد اما زنان نمی‌توانند برای دیدن فوتبال بازی‌ها به استادیوم بروند و ما در تلاش هستیم این  شرایط را تغییر دهیم. فدراسیون فوتبال در ایران به ما می‌گوید این شرایط تغییر خواهد کرد، بازی بعدی ایران اولین دیداری خواهد بود که زنان می‌توانند به استادیوم‌ها بروند.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.