14

ستاره زرگر : پیست چوبی چالش ایران در دوچرخه سواری پیست آسیا است

  • کد خبر : 30835
  • 20 مهر 1398 - 17:24
ستاره زرگر : پیست چوبی چالش ایران در دوچرخه سواری پیست آسیا است

ستاره زرگر ملی پوش جوان ایران که قرار است در مسابقات دوچرخه سواری پیست آسیا در کره جنوبی شرکت کند می گوید پیست چوبی چالش ایران در دوچرخه سواری پیست آسیا است زیرا در ایران پیست چوبی وجود ندارد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از ۲۵ مهر در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی نیز با ۱۰ رکابزن در این مسابقات شرکت می‌کند که ۲ نفر از این جمع، دختران رکابزن هستند.

رقابت های پیست آسیا از سری برنامه های تقویم اجرایی در سال ۲۰۲۰ است که به دلیل نزدیکی با المپیک توکیو در سال ۲۰۱۹ برگزار می شود. در بخش بانوان ستاره زرگر در مواد سرعتی نماینده رده سنی جوانان ایران است و تنها رکابزن ایران در این رده است.

رکابزن خوزستانی تیم ملی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره اظهار کرد: اردوی ما از اوایل مردادماه آغاز شد و در خلال اردو، مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست هم به انجام رسید و من با وجود این که رکابزن رده سنی جوانان بودم در مسابقات رده بزرگسالان شرکت کردم و توانستیم در ۳ رشته سرعت مدال طلا را به دست بیاورم و رکورد خودم را افزایش دهم.

زرگر ادامه داد: با توجه به این که مسابقات رده های سنی پایه را در پیش دارم، شرکت کنندگان نسبت به گذشته تغییر کرده اند و در نتیجه شناختی نسبت به آن ها ندارم و البته مشکل اصلی ما به طور کلی برای شرکت در چنین رویدادی، وضعیت تفاوت پیست مسابقه و پیست تمرین ما در ایران است.

ملی پوش جوان دوچرخه سواری سرعت همچنین گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا باید روی پیست چوبی مسابقه دهیم در حالی که در ایران پیست چوبی وجود ندارد و این موضوع خواه یا ناخواه بر روی عملکرد و رکورد اثر می گذارد با این حال من تمام تلاشم را برای بهترین نتیجه ممکن، به کار خواهم بست.

ستاره زرگر با اشاره به دومین حضورش در مسابقات برون مرزی عنوان کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی شرکت کردم که اولین تجربه من بود که زمان خود را در ماده ۲۰۰ متر ارتقا دادم و کره جنوبی، تجربه دوم قاره ای من خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.