4
گفتگو با ساغر آجیلی، بازیکن ارزشمند پالایش نفت آبادان

کیفیت لیگ بسکتبال افت کرده | داغ ترنم هنوز تازه است

  • کد خبر : 94960
  • 27 آبان 1402 - 12:31
کیفیت لیگ بسکتبال افت کرده | داغ ترنم هنوز تازه است
ساغر آجیلی به پالایش نفت آبادان بازگشته اما این بازیکن باتجربه بسکتبال ایران می‌گوید لیگ از نظر کیفی پربار نیست.

هانیه اسکندری – افرا ورزش: سوپرلیگ بسکتبال زنان سه هفته خود را سپری کرده است. رقابتی که امسال تنها هفت تیم دارد و پالایش نفت آبادان، همچنان با ثبات در این رویداد حاضر است.

ساغر آجیلی، از بازیکنان باتجربه و شاخص لیگ بسکتبال ایران است که امسال بار دیگر به پالایش نفت آبادان بازگشته. تیمی که در آن خاطرات شیرینی ثبت کرده است.

او را با پیراهن تیم‌های مختلف به خاطر داریم و جالب این که او هر سال در ترکیب تیم‌هایش – هر گاه که به بازی گرفته شده – مثمرثمر بوده است.

شاید جدایی ساغر آجیلی از گروه بهمن، تیمی که در آن فرصت بسیار کمی برای بازی داشت، یک تصمیم منطقی بود و سبب شد او در ادامه راه هم در گرگان و هم پالایش نفت آبادان به یک مهره تأثیرگذار بخصوص در بازی‌های بزرگ تبدیل شود.

ساغر می‌خواهد موثرتر باشد

آجیلی درباره بازگشتش به آبادان می‌گوید: قرار بود امسال هم در شهرداری گرگان بمانم اما پس از انصراف  گرگان از لیگ برتر، به علت شناختی که از تیم پالایش نفت داشتم  به تیم سابقم ملحق شدم. این پنجمین سال است که برای آبادان بازی می‌کنم.

نفت آبادان فصل جدید را با پیروزی خانگی بر آکادمی سحر تهران و سپس شکست برابر مهرسان در یک بازی خارج از خانه آغاز کرد با این حال، راه برای آن‌ها طولانی است و احتمالاً همراه با پستی و بلندی‌های بسیار.

ساغر اما می‌گوید پس از دو بازی و با وجود آمار قابل‌توجه در مسابقه اول برابر آکادمی سحر، از عملکردش ناراضی است و توقع بیشتری از خودش دارد. او می‌خواهد برای پالایش نفت، موثرتر باشد. کاری که پیش از این بارها انجام داده.

داغ ترنم شاهین زاده، همچنان تازه

آجیلی همچنین در رابطه با حضور خانواده زنده‌یاد ترنم شاهین زاده قبل از شروع بازی و دیدار آن‌ها با بازیکنان می‌گوید: یکی از غم‌انگیزترین لحظات را در سالن هفده شهریور آبادان تجربه کردیم. داغ ترنم برای خانواده او و ما تازه است. در شروع بازی، ما هنوز در شوک غیبت ترنم بودیم و همین موضوع باعث شد که در ابتدا خوب عمل نکنیم و یکی دو کوارتر را به آکادمی سحر بدهیم.

او در رابطه با شرایط  امسال پالایش نفت نیز گفت:  تیم ۱۴۰۲ از تعداد زیادی بازیکن جوان و چندین بازیکن باتجربه تشکیل شده است و امیدوار هستیم بتوانیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.  باید صبور باشیم و قدم‌به‌قدم بهتر شویم. باید اشتباهاتمان را جبران کنیم.

لیگ بسکتبال ۱۴۰۲ پربار نیست

لیگ برتر بسکتبال زنان ایران امسال استقبال کمی از نظر تعداد تیم، داشته است و تنها هفت تیم در این مسابقات حاضر هستند. موضوعی که بازیکنان زیادی را بیرون از گود لیگ برتر، نگاه داشته و به نظر می‌رسد، لیگ حداقل در حال حاضر، گرمای سابق را ندارد.

ساغر آجیلی دراین‌باره می‌گوید: اگر بخواهم صادقانه نظرم را اعلام کنم، باید بگویم لیگ امسال پربار نیست. دو سه تیم از لیگ یک اضافه شدند و دو تیم هم به درخواست و پیگیری‌های مکرر فدراسیون بسکتبال در لیگ حضور پیدا کردند و این یعنی بسکتبال به طور جدی در برنامه آن‌ها قرار نداشته. در مجموع، لیگ برتر  امسال به اندازه سال‌های قبل بار کیفی ندارد و البته چاره‌ای هم نیست. باید پیش برویم و منتظر اتفاقات آینده باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.