5
پایان غم انگیز و ناباورانه برای گروه بهمن

صعود شهرداری گرگان به فینال با دست‌های ساغر

  • کد خبر : 89668
  • 09 اسفند 1401 - 16:00
صعود شهرداری گرگان به فینال با دست‌های ساغر
شهرداری گرگان بار دیگر گروه بهمن را در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان، زمین گیر کرد و با دو پیروزی متوالی به دیدار نهایی راه یافت.

به گزارش افرا ورزش، دومین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان بین تیم های شهرداری گرگان و گروه بهمن امروز با برد گرگان و صعود این تیم به دیدار نهایی همراه شد.

پس از پیروزی شگفت آور شهرداری گرگان در تقابل اول در تهران، دیدار دوم دو تیم از ساعت 14 امروز سه شنبه 9 اسفند در سالن امام خمینی گرگان برگزار شد و میزبان 73 بر 21 به برتری دست یافت.

گروه بهمن که پس از 20 پیروزی متوالی و به عنوان تیم شکست ناپذیر لیگ و گزینه اول قهرمانی راهی نیمه نهایی شده بود با شکست در دیدار اول نیمه نهایی، ضربه سختی خورد و امروز ناباورانه از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی گروه بهمن کوارتر نخست را 15 بر 11 برد اما کوارتر دوم متعلق به تیم نیکا بود. گرگان 21 بر 8 در این کوارتر پیروز شد و ضربه سنگینی به حریف زد.

در کوارتر سوم شهرداری گرگان 20 بر 15 و در کوارتر چهارم 21 بر 13 پیروز شد و کار حریفش را یکسره کرد.

چهره ویژه این بازی، ساغر آجیلی بازیکن سابق گروه بهمن بود که امروز مانع از برتری تیم سابقش شد. او که در بازی نخست نیمه نهایی 4 دقیقه بازی کرده بود امروز بخش مهمی از برنامه های گرگان بود.

آجیلی با کسب 26 امتیاز روز درخشانی داشت تا گروه بهمن از نقطه و کسی ضربه بخورد که حتی خیال آن هم به سرش نمی زد.

فریناز طائرپور امروز بیشتری ضربه را از این بازیکن سابق خود خورد : ساغر آجیلی!

تئودورا ساریچ و ایمانی تیلفورد دیگر ستارگان شهرداری گرگان بودند.تیلفورد 13 امتیاز و 7 پاس منجر به گل ثبت کرد ساریچ با 20 امتیاز و 8 ریباند به انضمام 4 توپ ربایی . 2 بلاک شات درخشان ظاهر شد.

در ترکیب تیم گروه بهمن، دبل دبل گلشید امیدیان و روز موفق نسرین فلاح به کمک این تیم نیامد. امیدیان با 10 امتیاز و 11 ریباند دبل دبل کرد.

نسرین فلاح با 12 امتیاز و 8 ریباند، نگین رسولی با 14 امتیاز و 5 ریباند و 3 توپ ربایی و دلارام وکیلی با 7 امتیاز به کار خود در نیمه نهایی دوم خاتمه دادند.

کاپیتان دلارام در بازی امروز 8 بار اقدام به پرتاب سه امتیازی کرد که تنها یک بار ، توپ وارد سبد شد. از 5 اقدام فائزه شهریاری برای پرتاب 2 امتیازی نیز هیچ یک به سبد ننشست.

بدین ترتیب تیم شهرداری گرگان در دیدار پایانی لیگ برتر بسکتبال بانوان به مصاف تیروژ حیات کردستان خواهد رفت و پس از سه فصل متوالی خبری از نام گروه بهمن در فینال نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=89668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.