18

مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا | نازنین ملایی طلایی شد؛ کسب ۲ برنز در قایق دو نفره

  • کد خبر : 31602
  • 04 آبان 1398 - 21:55
مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا | نازنین ملایی طلایی شد؛ کسب ۲ برنز در قایق دو نفره

در اولین روز از مرحله نهایی رقابت‌های رویینگ قهرمانی آسیا دختران ملی پوشان کشورمان صاحب یک طلا توسط نازنین ملایی و همچنین ۲ برنز شدند و تلاش مریم امیدی پارسا برای مدال بی ثمر بود.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛  مسابقات مرحله نهایی رقابت‌های قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا امروز شنبه ۴ آبان در کره جنوبی آغاز شد و سهم دختران پاروزن ایران در مسابقات امروز، یک طلا و ۲ برنز بود.

در این رقابت‌ها و در بخش رویینگ تک‌نفره سبک وزن، نازنین ملایی در رقابت با حریفان با ثبت زمان ۸:۰۸.۴۳ بالاتر از قایق کره جنوبی و ژاپن صاحب مدال طلا شد و مقام قهرمانی مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

این قهرمانی، جبرانی بر ناکامی در کسب مدال طلای جاکارتا محسوب می شود. نازنین ملایی در در بازی های آسیایی جاکارتا با بداقبالی محض ثبت زمان 8:19.28 دقیقه مدال نقره کسب کرده بود. او امروز ثابت کرد نفر اول قاره است و لبخند، برازنده اوست.

ملایی در بازی های آسیایی اینچئون در حالی یکی از اعضای تیم چهار نفره و برنزی ایران بود که این بار، سولماز عباسی هم تیمی او در اینچئون در نقش مربی تیم ملی رویینگ، ملی پوشان را همراهی می کرد.

در قسمت دو نفره سبک وزن بانوان، تیم دو نفره کیمیا زارعی و زینب نوروزی با ثبت زمان ۷:۴۰.۱۲ کار خود را در فینال به اتمام رساند و پس از قایقرانان  چین و کره جنوبی به مقام سوم آسیا و مدال برنز دست پیدا کرد.

کیمیا زارعی و زینب نوروزی مدال برنز رویینگ دو نفره آسیا را کسب کردند

در بخش دو نفره سنگین وزن بانوان، تیم دو نفره هانیه خرسند و نازنین رحمانی با زمان ۷:۴۶.۸۸ صاحب نشان برنز آسیا شد. هانیه و نازنین پس از قایق‌های چین و کره جنوبی به خط پایان رسیدند.

همچنین تلاش مریم امیدی پارسا در فینال تک‌نفره سنگین وزن برای کسب مدال بی نتیجه بود. او با رکورد ۸:۱۸.۹۹ دقیقه قایق پنجم شد و قایق های چین، چین تایپه و ویتنام به ترتیب طلا، نقره و برنز این بخش را از آن خود کردند.

در ادامه  مسابقات مرحله فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، یکشنبه قایق‌های چهارنفره سبک وزن بانوان ایران یک شانس دیگر برای مدال آوری در اختیار دارد.

نازنین رحمانی و هانیه خرسند مدال برنز رویینگ دو نفره آسیا را به دست آوردند

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۰۴ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۲۱:۵۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.