11

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال | کامبک سپاهان، پیروزی قاطع بم و اولین برد ملوان انزلی

  • کد خبر : 32309
  • 17 آبان 1398 - 15:24
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال | کامبک سپاهان، پیروزی قاطع بم و اولین برد ملوان انزلی

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان با کامبک بزرگ سپاهان برابر سیرجان و اولین پیروزی ملوان همراه بود. در روزی که شهردای بم بیرحمی خود را ادامه داد و آذرخش کردستان به روند کلین شیت های پیاپی ادامه داد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۱۷ آبان برگزار شد و در پایان بازی های این هفته، شهرداری بم صدرنشینی خود را حفظ کرد و شهرداری سیرجان برای دومین بازی متوالی امتیاز از دست داد و در رده سوم باقی ماند.

در بازی های برگزار شده سپاهان در خانه برابر شهرداری سیرجان بازی باخته را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کرد. گزارش این بازی را اینجا بخوانید. شهرداری بم در زمین خود ۶ گل به تیم نگون بخت ذوب آهن زد.

شهناز جعفری زاده به عنوان یک مدافع در این بازی دو گل زد و بهناز طاهرخانی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و بازیکن حریف در این بازی گل های تیم شهرداری بم را ثبت کردند. مدافع عنوان قهرمانی همچنان در صدر جدول قرار دارد و در آن سوی میدان، اوضاع برای ذوب آهن تضعیف شده جالب نیست.

آذرخش کردستان در زمین خود میزبان آویسا خوزستان بود و ۳ بر صفر به پیروزی رسید. الهام فرهمند در این بازی دو گل برای آذرخش زد و سمیه خرمی نیز در گل های آذرخش سهمیم شد. آذرخش تنها تیم لیگ برتر است که هنوز در این فصل گل نخورده است. آن ها با تفاضل گل کمتر تیم دوم جدول هستند.

در انزلی، ملوان با ۲ گل از افسانه اقبال و یک گل از هانیه رحیمی و زهرا معصومی ۴ بر صفر برابر پارس جنوبی بوشهر پیروز شد. این برد، اولین پیروزی ملوان در رقابت های فصل جاری لیگ برتر است و اوضاع انزلی چی ها را در جدول اندکی سر و سامان می دهد.

در ایلام، پالایش گاز ایلام در خانه در یک بازی نزدیک دو بر یک برابر هیئت فوتبال البرز شکست خورد و این، نتیجه ای تلخ و مایوس کننده برای میزبانی بود که در این فصل نمایش خوبی داشته است. سارا قمی و فاطمه خندان با گل های خود پیام آور پیروزی و صعود هیئت البرز به رده چهارم جدول شدند.

زاگرس شیراز نیز در زمین خود ۲ بر صفر برابر همیاری آذربایجان غربی نتیجه را واگذار کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.