17

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال | پیروزی قاطع بهمن و نفت آبادان و برتری باارزش نامی نو در گرگان

  • کد خبر : 32767
  • 23 آبان 1398 - 18:51
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال | پیروزی قاطع بهمن و نفت آبادان و برتری باارزش نامی نو در گرگان

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی قاطع بهمن و نفت آبادان و برتری باارزش نامی نو در گرگان همراه بود. پاز به اولین پیروزی فصل خود دست یافت و برد دوم خانه بسکتبال هرمزگان در مشهد رقم خورد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۲۳ آبان با برگزاری ۶ بازی در گروه های ۲ گانه به انجام رسید و در پایان دیدارهای امروز، تیم های نامی نو اصفهان در گروه الف و گروه بهمن تهران در گروب صدرنشین شدند.

در مسابقات امروز از گروه الف، تیم نامی نو اصفهان در گرگان به یک برد ارزشمند دست یافت و موفق شد با پیروزی ۵۹ بر ۴۵ برابر بانوان شهر گرگان به صدر جدول گروه الف صعود کند و نخستین شکست فصل را به تیم نیکا بیک لیکلی تحمیل کند.

دیدار تیم های تهرانی سپهرداد و شکلی یکی دیگر از بازی های جذاب امروز از گروه الف بود که در این مسابقه نزدیک سپهرداد موفق شد ۸۸ بر ۷۹ پیروز مسابقه شود و پس از برد میلی متری هفته گذشته برابر گاز، دومین برد را به حساب خود واریز کند.

در دیدار تیم های پاز و گاز تهران، پاز موفق شد ۶۵ بر ۵۰ حریف خود را شکست دهد و اولین برد فصل را به دست بیاورد. این شکست برای گاز، دومین باخت پی در پی بود و این تیم را در رده پنجم جدول گروه الف قرار داد.

در گروه ب ، گروه بهمن در دیداری خارج از خانه در سنندج میهمان خانه بسکتبال کردستان بود و تیم پرستاره تهرانی کار سختی برای پیروزی نداشت. برتری ۷۵ بر ۳۶ گروه بهمن را صدرنشین کرد و تفاضل گل این تیم را از عدد ۱۰۰ عبور داد.

پالایش نفت آبادان در خانه حریف خود خانه بسکتبال فارس را با شکستی سنگین بدرقه کرد و این تیم را ۱۰۲ بر ۴۵ شکست داد و با دومین پیروزی فصل، در رده دوم قرار گرفت. تیم خانه بسکتبال فارس پس از شکست سنگین در بازی اول، باز هم یک باخت سنگین دیگر را متحمل شد.

در مشهد آویژه صنعت پارسای مشهد از پس هیئت بسکتبال هرمزگان برنیامد و ۶۱ بر ۷۲ مغلوب این تیم شد. مشهدی در استفاده از موقعیت ها و دقت ضربه به سمت سبد بی دقت بودند. این نتیجه، دومین پیروزی هرمزگان و دومین شکست مشهدی ها بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.