17

شکست یلدا ولی نژاد برابر حریف چینی در گرند اسلم 2019

  • کد خبر : 34815
  • 27 آذر 1398 - 8:03
شکست یلدا ولی نژاد برابر حریف چینی در گرند اسلم 2019

مسابقات تکواندوی گرند اسلم ۲۰۱۹ چین با شکست یلدا ولی نژاد برابر حریف چینی آغاز شد. یلدا در آغاز راه برابر نماینده میزبان باخت و نتوانست به مرحله بالاتر برسد. کوثر اساسه دیگر دختر ایرانی حاضر در این مسابقات است.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت های تکواندوی گرند اسلم ۲۰۱۹ در مرحله نهایی از امروز چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸ در شهر ووشوی در شرق چین آغاز شد که یکی از ۲ نماینده ایران در بخش بانوان امروز به میدان رفت.

یلدا ولی نژاد در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در اولین دیدار برابر جی سانگ از چین روی شیاپ چانگ رفت و با پذیرش شکست ۲ بر صفر نتوانست به مرحله بعدی برسد. این تکواندوکار جوان و مستعد با دعوت فدراسیون جهانی و به صورت شخصی در این مسابقات شرکت کرده است.

شکست یلدا ولی نژاد برابر حریف چینی به معنای پایان کار ایران نیست. ایران در وزن دوم یک نماینده دیگر به نام کوثر اساسه دارد. کوثر روز پنج شنبه ۲۸ آذر رقابت خود را برگزار می کند.

در مرحله نهایی گرند اسلم جمعی از برترین های ۴ وزن المپیکی حضور دارند و این مسابقات، دارای ارزش توزیع سهمیه المپیک است. هدایت دختران اعزامی ایران را مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.