14

ریحانه فولادی: بازی با اسپریچو ، میدانی برای ارزیابی بازیکنان نوجوان و جوان است

  • کد خبر : 39990
  • 19 دی 1398 - 13:35
ریحانه فولادی: بازی با اسپریچو ، میدانی برای ارزیابی بازیکنان نوجوان و جوان است

سرمربی تیم لوازم خانگی کن در آستانه دیدار تیمش برابر اسپریچو در لیگ تکواندو تلویحاً از کاهش اهمیت دور اول لیگ برای لوازم خانگی کن و تمرکز روی مرحله دوم سخن گفت.

ریحانه فولادی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد دیدارهای هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو جام کوثر و رویارویی با اسپریچو اظهار کرد: تیم لوازم خانگی کن با توجه به هر بازی، استراتژی خاص آن مسابقه را در نظر می‌گیرد و تیم اسپریچو، حریفان این دور ما از کادر فنی فهیم و بازیکنان باکیفیت و باتجربه ای استفاده می‌کند.

او ادامه داد: به عنوان یک رویکرد کلی، به دنبال محک خوردن بازیکنان جوان و حاضر اردوی ملی در برابر بازیکنان باتجربه هستیم. اغلب بازیکنان تیم لوازم خانگی کن در حال حاضر در اردوی ملی حضور دارند و بازی با اسپریچو می‌تواند ارزیابی مناسبی برای کادر فنی باشد و بازیکنان ما در شرایط سخت، محک بخورند.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن گفت: هدف گذاری مجموعه کن سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان و معرفی آنها به سطح اول و تیم ملی است و مطمئناً علاقمند هستیم تیم در جدول رده بندی شرایط آرمانی داشته باشد اما مهم‌ترین هدف ما، رشد و پیشرفت بازیکنان است و تیم ملی اولویت بالاتری دارد. علاوه بر این، برای سکوی قهرمانی لیگ تلاش می‌کنیم و بدون تردید لیگ در مرحله دوم مسابقات جذاب‌تری به خود خواهد دید.

فولادی همچنین عنوان کرد: هر تیمی تلاش می‌کند تا بتواند به شرایط ایده آل خود در لیگ برسد. با توجه به اینکه ۲۸ دی انتخاب درون اردویی تیم ملی برگزار می‌شود تمرکز ما و بازیکنان روی این موضوع است. با عبور از این بازه زمانی و ورود لیگ به مرحله دوم، اهمیت لیگ و انگیزه برای تلاش در آن برای کن دوچندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=39990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.