16

آغاز اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بوشهر | مجللی: انتخابی نهایی تیم ملی اسفند برگزار می شود

  • کد خبر : 41135
  • 07 بهمن 1398 - 12:23
آغاز اردوی تیم ملی آب‌های آرام در بوشهر | مجللی: انتخابی نهایی تیم ملی اسفند برگزار می شود

اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان از امروز دوشنبه در بوشهر آغاز می‌شود. تیم مهسا مجللی پس از اردوهای متوالی در تهران اکنون به جنوب کشور رفته است.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در پیش است و ملی پوشان ایران برای کسب آمادگی و حضور در این رقابت‌ها هفته‌های حساسی پیش رو دارند. پس از برگزاری چند مرحله اردو در دریاچه آزادی، استان بوشهر محل مرحله جدید تمرینی آنها است.

مرحله پنجم اردوی تیم ملی آب‌های آرام در راه آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ از ۷ بهمن ماه به میزبانی بندر امام حسن (ع) در استان بوشهر آغاز می‌شود و تا پایان بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند که ۵ نفر در کایاک و ۳ نفر در کانو در این اردو حضور دارند.

هدیه کاظمی و مینا عبداللهی از هرمزگان، سمن سلطانی از تهران، مهسا آذری از گیلان و آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک و زیبا سماک حرفه و پریسا محمدزاده از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانو قایقرانان دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر مهسا مجللی دنبال خواهند کرد.

مهسا مجللی : ترکیب تیم اعزامی اسفند مشخص می‌شود

مهسا مجللی مربی تیم ملی آب‌های آرام در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: برگزاری اردو در استان بوشهر به دلیل وضعیت مساعد آب و هوایی در بوشهر است. برای ما امکان ادامه تمرین با توجه به سرمای هوا در تهران وجود نداشت و با توجه تقاضای میزبانی در بندر امام حسن مقرر شد اردو در این شهر بندری برپا شود که تا شهر بوشهر ۲ ساعت فاصله دارد.

او ادامه داد: ما ۶ مرحله اردو در پیش داریم تا آماده مسابقات قهرمانی آسیا شویم. فروردین ماه رقابت‌ها در تایلند آغاز می‌شود که به طور مشترک، حکم کسب سهمیه المپیک را دارد و این به این معنا است که کار در این رقابت از همیشه سخت‌تر است و همه ورزشکاران با نهایت آمادگی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

مربی تیم ملی آب‌های آرام در مورد چینش ترکیب تیم ملی گفت: یک مرحله رکوردگیری دیگر در پیش است و نفرات حاضر در اردو باید آمادگی خود را تا آن زمان حفظ کنند البته ما فرصتی را برای کسانی که احساس می‌کنند به اندازه کافی آماده هستند در نظر می‌گیریم.

مجللی بیان داشت: در انتخابی نهایی اسفند ماه که با حضور نفرات حاضر در اردو و تعدادی از نفرات داوطلب شرکت در انتخابی برگزار می‌شود به جمع بندی نهایی برای تیم اعزامی به تایلند می رسیم. تلاش همه ما برای سربلندی تیم ملی و موفقیت در راه کسب سهمیه است و جز این هدفی نداریم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.